در پی تحریم از سوی اتحادیه اروپا صادر شد

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ناحیه استان کرمان

کد خبر: ۹۵۲۱۰۵۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در پی تحریم از سوی اتحادیه اروپا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ناحیه استان کرمان بیانیه‌ای صادر نمود:
در پی اقدام کوته‌بینانه اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم بسیج دانشجویی، این حرکتی که نشان‌دهنده ضعف دشمن و سند افتخاری برای بسیجیان به خصوص دانشجویان بسیجی است، باید عرض کنیم آمال آرزوی هر انسان آزاده‌ای که در سنگر مبارزه با استکبار جهانی است، رو در رویی با دشمن بوده و این اقدام اتحادیه اروپا مگر چیزی به جزء عکس‌العملی حقیر در برابر ضربه‌هایی است که دانشجویان پیرو خط امام و رهبری عظیم شأن انقلاب بار‌ها بر پیکره استکبار زدند، می‌باشد؟
این تحریم‌ها که همان روش تحریمی و مبارزاتی مستکبرین از صدر اسلام تا کنون بوده‌است، پاداشی افتخار آمیز به خدمات بی مزد و منت دانشجویان بسیجی قلمداد خواهد شد.
افتخار ما این است که مبدع روش اردو‌های جهادی در سراسر کشور بودیم و سالیانه مستقیم به هزاران نفر در مناطق محروم خدمت‌رسانی خواهیم‌کرد.
افتخار ما این است که با قدم گذاشتن در چالش‌های انقلاب اسلامی، هر کجا که نیاز به مطالبه بود، مطالبه‌گر بودیم، هر کجا که نیاز به طرح و نقشه علمی بود، طراح علمی بودیم و هر کجا که نیاز به حضور در میدان بود با تمام وجود میدان‌داری کرده و از کیان ایران و اسلام حمایت کردیم.
از این افتخارات مگر بالاترست که دشمن به دشمنی با تو اعتراف کرده و با شکست در تمام وادی‌ها، تمام راه مقابله‌اش همین تحریم‌هاست؟ این استیصال دشمن بالاترین افتخار ماست.
در پایان نیز باید گفت دانشجویانی که همواره خود را مدافع اسلام و ایرانِ عزیز می‌دانند، این تحریم را ادله‌ای برای اثبات نقش‌آفرینی خود در ایجاد نظم نوین جهانی قلمداد کرده و با عزمی راسخ‌تر، شتابی فزاینده‌تر و گام‌هایی استوارتر به سوی فتح قله‌ی تمدن نوین اسلامی به پیش خواهند رفت و تا نابودی کامل استکبار دست از مبارزه مقدس و عالمانه خود برنخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار