مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی گفت: از 11784 مستمری بگیر فعال در استان، خمین با 2765 مستمری بگیر رتبه نخست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان را به خود اختصاص داده‌ است.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۲۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدصادق زهدی در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 17 اقدام شاخص در صندوق ارائه می شود، افزود: امسال 90 درصد سطوح درآمدی افزایش یافته است و امروز حقوق مستمری بگیران با قانون کار برابری می کند، همچنین بیمه تکمیلی در سه استان اجرایی شده و استان مرکزی نیز چهارمین استان خواهد بود.
وی با بیان اینکه رئیس جمهوری به طرح جامع تامین اجتماعی و بیمه عشایر و روستائیان نگاه ویژه ای دارد، گفت: 18 صندوق بیمه ای در کشور وجود دارد که صندوق روستائیان و عشایر دومین صندوق بزرگ کشور به شمار می رود و خدمات بسیار ویژه ای ارائه می دهد.

زهدی با یادآوری اینکه 10 سطح درآمدی در این صندوق تعریف شده است، افزود: تعداد کل بیمه شدگان صندوق روستائی در استان مرکزی بالغ بر 74 هزار 267 نفر است که شازند با 14 هزار و 686 بیمه شده در صدر شهرستان های استان قرار دارد و از 11784 مستمری بگیر فعال در استان خمین با 2765 مستمری بگیر در صدر و محلات با 34 مستمری بگیر در انتهای جدول قرار دارد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی خاطرنشان کرد: 1411 مورد نقل و انتقال سوابق بیمه ای در استان ثبت شده است، به شکلی که افراد می توانند سوابق خود را از سایر صندوق ها به صندوق روستائی و بالعکس منتقل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار