مرمت و بازسازی و انشعاب برق بقاع متبرکه روستای "آقازیارت" فراهان به عنوان مطالبات مردمی با همت جهادگران گروه جهادی "ظهور" با حضور بخشدار بخش مرکزی و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بازدیدی از امامزادگان روستا و قنات انجام و وعده پیگیری و رفع به مردم داده شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۲۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزای بسیج استان مرکزی از فراهان؛ در برگزاری اردوی جهادی بسیج سازندگی فراهان در روستای "آقازیارت" یکی از مطالبات مردمی، مرمت و بازسازی و انشعاب برق بقاع متبرکه روستا بود که با پیگیری گروه جهادی "ظهور" امروز با حضور بخشدار بخش مرکزی و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بازدیدی از امامزادگان روستا و قنات آن صورت گرفت.

هادی بیگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در حاشیه این دیدار گفت: در شهرستان فراهان ۳۴ امامزاده و ۳۱ بقعه وجود دارد که اغلب مقبره این امامزادگان نیاز به مرمت و بازسازی دارند؛ در سفر آتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به شهرستان فراهان این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه روستای "آقازیارت" موقوفه است و قنات روستا نیاز به لایروبی دارد، در راستای کمک به کشاورزان روستا در صورتی که کشاورزان روستا نسبت به پرداخت اجاره بهاء اقدام نمایند تمامی اجاره های پرداختی توسط کشاورزان درسال جاری، صرف لایروبی قنات می شود.

در این بازدید جلسه ای با اعضای شورای اسلامی روستا و دهیار برگزار شد و درخصوص وضعیت امامزادگان و لایروبی قنات روستا بحث و تبادل نظر شد.

در ضمن در این بازدید از سرکار خانم "آقازیارتی" در راستای رسیدگی به امورات امامزاده و غبارویی امامزادگان روستا تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار