در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دلیجان مطرح کرد؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه پادزهر جنگ شناختی جهاد تبیین است، گفت: در جنگ شناختی دشمنان به دنبال تحریف واقعیت ها برای ایجاد یأس و نا امیدی هستند.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۳۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دلیجان با بیان اینکه دشمنان انقلاب از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی و انقلابی ضربه خورده‌اند، گفت: دشمنان امروز به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن پیشرفت کشور هستند، جنگ ترکیبی را علیه ملت به راه انداخته اند؛ جنگ شناختی یکی از مهمترین ابعاد آن است که از طریق فضای مجازی و عملیات روانی دنبال می شود.

وی معنویت را مهمترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی دانست و افزود: آن چیزی که توانسته این ملت و انقلاب را به پیشرفت های افتخارآمیز برساند، معنویت است و امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به معنویت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در جنگ شناختی دشمنان به دنبال تحریف واقعیت ها برای ایجاد یأس و نا امیدی هستند؛ پادزهر جنگ شناختی جهاد تبیین است که باید با ابتکار و خلاقیت انجام شود.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام مهدی صحرایی تقدیر و حجت الاسلام محمد تقی خاکی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها