خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بسیج را پرچمداردفاع از اسلام، انقلاب، رهبری، ولایت و مردم دانست و بر مسئولیت پذیری، ویژگی اصلی بسیج تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۶۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

بسیج پرچمداردفاع از ولایت و مردم است/مسئولیت پذیری ویژگی اصلی بسیج است
مهدی سعادتی بیشه سری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص بیانات رهبر انقلاب در مورد عملکرد گروه‌های جهادی و در مجموع اقشار بسیج، اظهار کرد: معتقدیم بسیج نقطه اوج انقلاب و گره گشا در همه امور و راه غلبه بر همه مشکلات "تفکر بسیج" است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: هر کجا که بسیج و بسیجی وارد شدند توانستند بزرگترین مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی بسیج را مردمی ترین، مکتبی ترین، عمومی‌ترین و بزرگترین تشکیلات مردمی در دنیا برشمرد و با بیان اینکه ما به این بسیج مقتدر افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: داشته‌ها و دستاورد‌های امروز کشور اول از برکت ولایت، خون شهدا و سوم خدمات ارزنده بسیج در عرصه‌های مختلف است که انقلاب اسلامی نیاز دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بسیج را بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر منویات امامین انقلاب به نقش بسیج در دفاع از انقلاب، گفت: خدا را شاکریم به برکت این نیروی عظیم مردمی مقتدر به ویژه در دفاع مقدس و مقابله با منافقین توطئه‌های عظیم دشمن را خنثی کرد.

سعادتی بیشه سری با اشاره به پر رنگی نقش بسیج بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف، مانند: "سیاسی، دفاعی، امنیتی، علمی و غیره، تصریح کرد: مسئولیت پذیری را در عملکرد اقشار مختلف بسیج شاهدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید براینکه بسیح پرچمداردفاع از اسلام، انقلاب، رهبری، ولایت و مردم است، به نقش بسیج در خنثی سازی فتنه‌های دشمن در سال‌های اخیر به ویژه اغتشاشات اخیر در قالب جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن مراکز علمی و دانشگاهی را در تحقق اهداف خود در جهت براندازی نظام هدف گرفته بود.

سعادتی بیشه سری با اشاره به اینکه دشمن با یک سازماندهی پیچیده و بکارگیری امپراطوری رسانه و هزاران منابع مالی و تشکیلاتی و منافقین و هنرمندان بی هنر، برخی عناصری مانند مزدوران دشمن وارد این میدان شد، بر نقش مهم بسیج در خنثی سازی این توطئه عظیم تأکید کرد و افزود: بسیج با مسئولیت پذیری ورود پیدا کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: اقشار بسیج مانند سازمان‌های بسیج دانشجویی و دانش آموزی با حضور یه موقع در میدان جهاد تبیین خدمات ارزشمندی را ارائه کردند.

هر کسی که دلش برای نظام جمهوری اسلامی می‌سوزد بسیجی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند هر کسی که دلش برای نظام جمهوری اسلامی می‌سوزد بسیجی است، اضافه کرد: تقویت اقشار بسیج باید انجام شود، زیرا این عزیزان در عرصه‌های مختلف راهکار برای نجات کشور دارند.

وی با بیان اینکه ساختار بسیج در کشور باید تقویت شود، تصریح کرد: بسیج باید از لحاظ ساختاری و تشکیلاتی گسترش پیدا کند و در تمام قوا تا استانداری‌ها و بخشداری‌ها جایگاه بسیج فراگیر‌تر شودـ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: جبهه مقاومت با تفکر یسیج در کشور‌های محور مقاومت استکبار را به زانو درآورده است.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار