دیدار و عیادت از مادر شهید جاویدالاثر شهید محمد عامرنژاد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر با حضور در منزل مادر شهید جاویدالاثر شهید محمد عامرنژاد از وی عیادت نمود.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۴۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

دیدار و عیادت از مادر شهید جاویدالاثر شهید محمد عامرنژاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر با حضور در منزل مادر شهید جاویدالاثر شهید محمد عامرنژاد از وی عیادت نمود.

علی احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) در این دیدار عنوان داشت: مادران شهدا وظیفه خود در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را با اهدای عزیزان خود به نحو احسن انجام داده‌اند و امروز تکریم و تجلیل از این اسوه‌های صبر و استقامت وظایف ماست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادلائمه(ع)  در این دیدار در جریان وضعیت سلامتی  مادر شهید عامرنژاد قرار گرفت و برای شفای عاجل این مادر فداکار دعا کرد و پدران و مادران شهدا را نعمتی برای ملت ایران دانست و بر حفظ احترام و جایگاه آنان و خدمت رسانی شایسته به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

شهيد محمد عامرنژاد در سال 1367 در يكي از عمليات‌هاي منطقه شرهاني به خیل شهاد نائل شد و پیکر مطهر ایشان جاويدالاثر گرديد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار