نشست شورای وحدت نیرو‌های انقلابی دشتستان

نشست شورای وحدت نیرو‌های انقلابی دشتستان پیرامون مشکلات شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۱۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، نشست شورای وحدت نیرو‌های انقلابی دشتستان با حضور دکتر رضایی نماینده مردم شریف دشتستان و دکتر هاشمی فرد دبیر محترم شورای وحدت استان بوشهر در حسینیه شهید اسدی برگزار گردید.
در این جلسه غلامعلی زرنگار دبیر جلسه ضمن عرض خوش آمد گویی، سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار را گرامی داشته و از نماینده دشتستان به خاطر کار‌هایی انجام گرفته تقدیر نموده و خواستار پیگیری مشکلات شهرستان گردید.
در ادامه حجت الاسلام وحیدی رئیس شورای وحدت عملکرد شورای وحدت دشتستان را بیان نمود.
رئیس شورای وحدت خواستار همکاری مسئولین با افرادی که در این مدت زحمت کشیدند گردید.
درادامه تعداد از اعضای شورای وحدت مشکلات شهرستان را عنوان نمودند و تقاضای پیگیری از نماینده شدند.
در این جلسه دکتر هاشمی فرد دبیر شورای وحدت استان بوشهر طی سخنانی بیان نمود: ما باید تهدید‌های دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و دولت بایستی وضعیت معیشت مردم را سازماندهی نماید.
در پایان دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر به سوالات حاضرین در این نشست پاسخ داده و اعلام کردند: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ جهت بیمارستان۱۷شهریور ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته شده و در سفر ریاست جمهوری اعتباری به همین منظور به تصویب رسیده است.
نماینده مردم شریف دشتستان افزود: در مورد مهار تورم مذاکراتی با دولت انجام گرفته و در مورد اشتغال جوانان دشتستان هم فاز دوم شهرک صنعتی کلنگ زنی شده است.
وی در خصوص توسعه بیمارستان تامین اجتماعی بیان نمود: با مسئولین مربوطه مذاکراتی به عمل آمده است.
در این نشست معنوی جمعی از نوجوانان یک تابلو منقش به عکس شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با دستان نماینده مردم شریف دشتستان تقدیم به پدر شهید اسدی شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار