خبرهای داغ:

روحانیت در فریضه جهاد تبیین نقش بسزایی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ نقش روحانیت را در فریضه جهاد تبیین بسیار تاثیر گذار دانست.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۸۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شاهین دژ در راس هیاتی متشکل از امام جمعه اهل سنت، رییس اداره اطلاعات و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان از ماموستاهای شهرستان شاهین دژ دیدار و از زحمات آنان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی به اهمیت جهاد تبیین و نقش علما و ماموستاها در این راستا پرداخت، تصریح‌کرد: دشمنان برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های دینی و ملی ما تلاش و هزینه می‌کنند و ما باید با وقوف کامل به جایگاه و رسالت خطیر خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی یادآور شد: دینداری مردم مرهون تلاش عالمان دین و مجاهدت در حوزه اندیشه است و علما و روحانیون همواره در دینداری مردم، وحدت آفرینی، همگرایی و شکوفایی جامعه نقش بسزایی دارند.

یوسفی با تاکید بر اینکه "وحدت، اتحاد و یکدلی" لازمه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: ملت ایران با درایت حکیمانه امام(ره) و انسجام، یکدلی، همفکری و پشتیبانی از یکدیگر در برابر دشمنان انقلاب به پیروزی رسیدند و هم اکنون نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های شوم دشمن را در عرصه‌های مختلف برهم زدند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار