خبرهای داغ:
سردار ریحانی در مراسم تجلیل از مدافعان حرم:

مدافعان حرم اهل بصیرت و صبر بودند/شهيدان مدافع حرم اسلام حقيقی را به جهان معرفی كردند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم بصیرت و استقامت داشتند و اهل صبر بودند.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۶۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی در آیین تجلیل از مدافعان حرم حضرت زینب (س) که در حسینیه شهدای لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در راستای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار شد گفت: شهدای مدافع حرم به گردن تمام مردم حق دارند و همه ما مديون آنها هستيم از اين رو بايد قدردان آنها باشيم و ارزش كار والای آنها را بدانيم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: بايد تلاش كنيم راه شهيدان را بشناسيم و در راه شهيدان و هدف های والاي آنها گام برداريم.

سردار ریحانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با شهيدان مدافع حرم، از آنها به عنوان اوليای خدا و برگزيدگان نام برد و گفت: يكي از امتيازهای برجسته آنها اين بود كه در غربت به شهادت رسيدند.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه به ويژگی های مدافعان حرم اشاره كرد و گفت: شهيدان مدافع حرم، اسلام حقيقی را به جهان معرفی كردند و موجب هوشياری بسياری از افراد در منطقه شدند در حالی كه غربی ها می خواستند از اسلام يک چهره خشن به دنيا معرفي كنند.

وي بر شناخت و خواسته های شهيدان و پيروی از هدف های والای آنها تاكيد كرد و گفت: يكی از خواسته های شهيدان از ما كه جزو اهداف انقلاب اسلامي نيز می باشد، توسعه فني و علمي كشور است.

این فرمانده ارشد نظامی با تاكيد بر توان دفاعی و علمی كشور تصريح كرد: اگر قدرت دفاعي و رزمي جمهوري اسلامي ايران نبود، آنان 13 سال با ما مذاكره نمی كردند.

سردار ریحانی با مهم خواندن تداوم راه شهيدان، بر پيروی از راه ولايت و گوش به فرمان بودن رهبر معظم انقلاب اسلامی تاكيد كرد.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان برای به فراموشی سپردن فرهنگ شهادت در کشور یادآور شد: امروز نظام سلطه و دست نشانده‌هایشان همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و دچار جنگ ترکیبی تمام عیار با نظام سلطه هستیم که می‌طلبد با هوشیاری هر چه بیشتر از دستاوردهای شهدا و انقلاب به خوبی صیانت کنیم.

سردار ریحانی در پایان با بیان اینکه شهدا و رزمندگان مدافع حرم بصیرت و استقامت داشتند و اهل بصیرت و صبر بودند، عنوان کرد: قدرشناسی و احترام به شهدا از ارزش و قیمت ویژه‌ای برخوردار است، بخصوص آنکه زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت، از آثار محافل مربوط به شهدا محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار