شهادت را جز به اهل درد نمی دهند

مراسم هفتگی زیارت آل یاسین در مسجد قائم آل محمد (عج) اهرم برگزار شد

جعفر دستواره راوی دفاع مقدس در مراسم زیارت آل یاسین که به یاد شهیدان سپهری اهرمی وباصری در مسجد قائم آل محمد (عج) اهرم برگزار شد گفت:ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم.
کد خبر: ۹۵۱۳۵۳۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،جعفردستواره راوی ورزمنده دفاع مقدس در مراسم زیارت آل یاسین که به میزبانی پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران امام سجاد (ع)وخواهران خدیجه کبری (س)اهرم برگزار شد گفت:همه ی ما مدیون خون سرخ شهدا هستیم.ماهنوز شهادتی بی درد می طلبیم درحالی که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند.

جعفردستواره در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) افزود:شهادت ارثی است که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می دانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می کردند به ملت شهیدپرور ما رسیده است.

این راوی دفاع مقدس توسل به مقام شهدا را الهی دانست و تصریح کرد:اگر سری به گلزار شهدا زدی مطمئن باش شهدا آنقدر مرام و معرفت و جوانمردی در رگبرگهاشون جاریست که تو رو دست خالی رد نکنند.

ایشان در ادامه به بیان خاطرات دفاع مقدس و شخصیت ورفتار شهدای دفاع مقدس در طول این دوران پرداختند و جوانان تشویق به مطالعه زندگینامه وکتابهای چاپ شده در این خصوص کردند.

درپایان این مراسم از خانواده شهیدان باصری وشهید حادثه ناوچه کنارک شهید حسین سپهری اهرمی تجلیل شد وکربلایی علی احمدی به مدیحه سرایی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار