فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا:

بمباران زندان «دوله‌تو» جنایتی دیگر از منافقان

تبریز- فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا با گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت سالروز بمباران زندان دوله‌تو و شهادت رزمندگان در آن، از این بمباران به عنوان جنایتی دیگر از منافقان یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۴۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور در جمع کارکنان وظیفه یگان تیپ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا با اشاره به سابقه منافقینی که پس از پیروزی انقلاب به دشمنی با ملت ایران برخاستند گفت: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ نقطه صفر مرزی ایران و عراق شاهد جنایتی هولناک در تاریخ دفاع مقدس است.

وی افزود: رزمندگان در زمان جنگ در دو جبهه مقابل دشمن قرار گرفتند جبهه رو در رو با،دشمن متجاوز و جبهه پشت که منافقین و وطن فروشان قرار داشتند.

سرتیپ ستاد دلاور اضافه کرد: جبهه مقابل  قابل دفاع و ایستادگی بود اما جبهه منافقین در تیر رس نبوده و هر لحظه به نیروهای خودی تلفات وارد می کردند که زندان «دوله تو»  یکی از هزاران جنایت مغفولِ وطن فروشان در زمان جنگ است.

وی ادامه داد: زندان دوله‌تو تحت کنترل حزب دموکرات کردستان ایران بوده و بیش از 200 نفر از نیروهای سپاه، ارتش، جهاد سازندگی، بسیج، ژاندارمری و حتی پیشمرگان مسلمان کرد در آنجا محبوس بودند که رژیم بعث عراق با بمباران هوایی آن زندان، بیشتر زندانیان را به شهادت رساند.

دلاور خاطرنشان کرد: امروزه جوانان ایران اسلامی اگر به تاریخ ایران مراجعه و مطالعات خود را در راستای جهاد تبیین افزایش دهند دشمن قسم خورده این ملت که سابقه کشتار مردم مظلوم در سال های گذشته را در پرونده دارند، به تفکر واعتقاد جوانان نفوذ نخواهند کرد.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار