خبرهای داغ:

خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت هستند

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت هستند.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۷۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، به مناسبت گرامیداشت روز معلم امام جمعه، فرمانده سپاه و اعضای شورای اداری شهرستان شاهین دژ از خانواده های معظم شهید نصرالله داوودی دیدار کرده و از صبر و استقامت آنان تجلیل به عمل آوردند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

یوسفی تصریح کرد: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

امام جمعه شاهین دژ نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند، یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام علی مرادی افزود: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است، این دیدار ها موجب می شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

گفتنی است در ادامه این دیدار و به مناسبت هفته سلامت از خانواده شهید سلامت احمد بشارتی و شهیدان رهبر و اکبر  اکبری نیز دیدار و سرکشی بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار