خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش شاهرود، یادواره ۲۲ شهید فرهنگی در گرامیداشت هفته معلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که در هنرستان دخترانه شریعت با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، مسئولین بسیج فرهنگیان، بسیج رسانه و بسیج دانش آموزی حوزه کوثر و معاونین آموزش و پرورش و دانش آموزان برگزار شد، یاد و خاطره شهدای فرهنگی شاهرود گرامی داشته شد.
بیان خاطرات توسط عباس مزجی معلم رزمنده و جانباز، سخنرانی توسط حجت‌الاسلام دکتر موسوی معلم و روانشناس و مدیحه سرایی توسط محسن مریدیان انجام پذیرفت.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و علامه شهید مرتضی مطهری به ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۳۷۰۰ معلم شهید اشاره کرد و با بیان آیه قرآن و سخنان شهید مطهری در خصوص اهمیت عفاف و حجاب مطالبی بیان کرد.
در این مراسم از پنج همسر شهید فرهنگی با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.
این یادواره به همت مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، بسیج فرهنگیان، ستاد شاهد، هنرستان دخترانه شریعت و سپاه ناحیه شاهرود در گرامیداشت شهدای فرهنگی شاهرود از جمله شهیدان حسن عربعامری، محمدمهدی قنبریان، عباسعلی بازوی، احمد اسدیان، نعمت الله رضایی، حسین شاطری و حسین فرح بخش برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار