اختصاص ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بازسازی قنوات استان سیستان و بلوچستان

یادگارزایی گفت: بخش عمده اعتبارات پروژه‌ بازسازی و مرمت قنوات سيستان وبلوچستان از محل اعتبارات ملی است مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان به صورت نقدی برای این مهم تخصیص یافته و پیش‌بینی‌ می‌شود که تمامی این اعتبارات تا پایان سال مالی امسال جذب شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد حسن یادگار زایی، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان با اشاره به روز ملی قنات و اهمیت قنات در پایداری کشاورزی و توجه ویژه دولت به افزایش بهره‌وری آب و استفاده از منابع آب قنوات، از اختصاص ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مرمت و بهسازی قنوات این استان در سال ۱۴۰1 خبر داد.

محمدحسن یادگارزایی اظهار افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای پروژه های لایروبی، بهسازی و مرمت قنوات در سطح استان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تدابیر لازم جهت ارزیابی دقیق تر نیازهای واقعی بهره برداران باید به عنوان اولویت انجام کار لحاظ شود تا در شناسائی و اولویت بندی قنوات دچار مشکل نشویم و در جذب اعتبارات قنوات کیفیت فدای کمیت نشود.

یادگارزایی افزود: بخش عمده اعتبارات پروژه‌ بازسازی و مرمت قنوات استان سيستان و بلوچستان از محل اعتبارات ملی است.

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: از اعتبار فوق مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان به صورت نقدی برای این مهم تخصیص یافته و پیش‌بینی‌ می‌شود که تمامی این اعتبارات تا پایان سال مالی امسال جذب شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار