غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان فنوج

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در شهرستان فنوج برگزار aد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، همزمان با دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید آیت الله مطهری با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس و تجدید بیعت با آن‌ها مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و بسج فرهنگیان شهرستان فنوج برگزارشد.

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم بیان کرد: استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری رحمه الله پاره تن امام خمینی(ره) بود و حاصل عمرش محسوب می شد، او مدافع دین و شریعت بود و کمر همت بسته بود تا کیان اسلام ناب را صیانت کند؛ او با تکیه بر توانایی های علمی، عقیدتی و فلسفی خود از هرگونه شبهه و سؤال در حوزه دین استقبال می کرد و این امر را موجب پویایی و انتشار هرچه بیشتر اسلام می دانست.

حجت الاسلام سپاهی در ادامه افزود: شهید مطهری(ره) با شمشیر قلم و بیان و با منطق و استدلال، با التقاط و انحرافات شجاعانه مبارزه کرد و پندارهای غلط منحرفان را باطل ساخت و تلاش های دین ستیزان و معاندان اسلام را به یأس مبدل ساخت و با تقدیم جان، راهش را تداوم بخشید و با خون سرخش پای صفحات مبارزاتش را امضا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پایان خاطرنشان کرد: او معلمی بود آشنا به علوم اهل بیت علیه السلام که در لحظه لحظه عمر شریفش، معارف ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم از قلم و بیان او تراوش می کرد و منتشر می شد. از این رو مورد غضب شب پرستان قرار گرفت و در آتش کینه دشمنان عقیده و ایمان سوخت و تشنگان فضایلش را در فراق خود سوزاند. یادش برای همیشه جاودان و پر رهرو باد.

گفتنی است در پایان بر سر مزار شهید گمنام شهرستان فنوج فاتحه قرائت و مزار پاک این شهید والامقام با گلاب غبارروبی و عطر افشانی شد.

ارسال نظرات