همکاری مشترک سپاه و جهاد کشاورزی در راستای تحقق شعار سال

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با بهره گیری از تمام ظرفیت های سپاه همراه متولیان تولید خواهیم بود تا با رشد تولیدات ،موجبات ارتقای اقتصادی بهره برداران منطقه را فراهم نماییم.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۷۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در نشست جهاد ملی امنیت غذایی شهید هاشم ساجدی در استان سیستان و بلوچستان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بمنظور برون رفت از مشکلاتی که خشکسالی های ممتد به بهره برداران بخش کشاورزی استان تحمیل کرده جلسات مشترک سپاه و بسیج و جهاد کشاورزی بطور مستمر برگزار شده است.

وی افزود: این جلسات به منظور استفاده از ظرفیت های این نهاد ها در قالب یک برنامه مدون در زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی خدمات ارزشمندی در راستای تحقق شعار سال، ارتقای تولید خصوصا تولیدات مواد غذایی که مستقیما با اهمیت غذایی در ارتباط است ارائه نماییم.

سردار شفائی تصریح کرد: ان شالله با بهره گیری از تمام ظرفیت های سپاه همراه متولیان تولید خواهیم بود تا با رشد تولیدات ،موجبات ارتقای اقتصادی بهره برداران منطقه را فراهم نماییم.

سید محمدرضا سیدحسيني، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تحقیقات آموزش و ترویج در ارتقای تولیدات بخش کشاورزی گفت: بکارگیری ظرفیت های سپاه و بسیج در زیر بخش های کشاورزی می تواند زمینه ساز ارتقای کمی و کیفی تولیدات باشد.

وی افزود: هم اکنون بیشترین زمینه های همکاری بخش کشاورزی با مجموعه بسیج و سپاه در زمینه دام و دامپروری و فعالیت های آب و خاکی و شیلاتی است و بزودی گستره این همکاری ها بر اساس تفاهم‌نامه همکاری افزایش خواهد یافت.

گفتنی است در این نشست مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه ،مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان ،مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان مدیر بسیج ادارات و کارمندان استان،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ،مدیر کل دامپزشکی و جمعی از معاونین، مشاورین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند .

ارسال نظرات