خبرهای داغ:

آثار و بیانات ارزشمند شهید مطهری منحصر به دوران خاص نیست

در پیام مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه آمده است: آثار و بیانات ارزشمند شهید مطهری منحصر به دوران خاص نیست.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی و حجت الاسلام غلام‌حیدر جهانبان در پیام مشترکی فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"هُوَ الَّذي بَعَثَ فِي الأُمِّيّينَ رَسولًا مِنهُم يَتلو عَلَيهِم آياتِهِ وَيُزَكّيهِم وَيُعَلِّمُهُمُ الكِتابَ وَالحِكمَةَ وَإِن كانوا مِن قَبلُ لَفي ضَلالٍ مُبينٍ" جمعه/آیه ۲

دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والا مقامی است که تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی ،سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

بدون شک آثار و بیانات ارزشمند شهید مطهری منحصر به دورانی خاص نبوده و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی آثار قلم و زبان این شهید بزرگوار بدون استثناء آموزنده و روان بخش است.

در شرایطی که هجوم همه جانبه دسیسه ها و شبهات دشمنان به مرزهای فکری و اعتقادی و دینی جمهوری اسلامی ایران بیشتر از قبل و با امکانات و ابزارهای جدید باورهای دینی، ملی و مذهبی ما و خصوصا نسل جوان جامعه را مورد هدف قرار داده اند، ترویج اندیشه ها و تفکرات این شهید بزرگوار نسخه شفا بخش و خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان خواهد بود.

فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛ تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

اینجانبان ضمن تبریک روز فرخنده ی معلم و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج،امیدواریم با تمسک به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)در سالی که به نام «مهار تورم ؛رشد تولید» نامگذاری شده است،جزء بندگان صالح و محبان اهل بیت قرار گیریم

ارسال نظرات
آخرین اخبار