خبرهای داغ:

تحریم‌های ظالمانه دشمن را با تلاش مردم و مسئولان پشت‌سر می‌گذاریم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام اسلامی را به طور قطع می‌توانیم، با تلاش شبانه‌روزی مردم و مسئولان پشت‌سر بگذاریم.
کد خبر: ۹۵۰۶۸۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی‌قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، امروز دوم اردیبهشت در خطبه‌های نماز عید سعیدفطر که در مصلی امام‌خمینی ارومیه برپا شد، گفت: دشمنان علیه نظام اسلامی تحریم‌های ظالمانه‌ای را اعمال کردند، که به طور قطع با تلاش شبانه‌روزی مردم و مسئولان خواهیم توانست این تحریم‌ها را با سربلندی پشت‌سر بگذاریم.

وی ضمن اشاره به اینکه بر کسی پوشیده نیست‌، اگر این تحریم‌ها علیه هر کشور دیگری اعمال می‌کردند، حتما متلاشی می‌شد، گفت: اکنون به فضل الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت شاهد هستیم، کشور ما با قدرت ایستاده است و رو به جلو حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه، پشتیبانی مردم و تلاش مسئولان در این شرایط سخت تحریم را شاهد هستیم، ادامه داد: با وجود همه مشکلات، کشورمان در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی بر لزوم تلاش در راستای جهاد تبیین و بازگو کردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آحاد جامعه تاکید کرد، افزود: در این موضوع تردیدی نیست، جمهوری اسلامی ایران امروز به دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان رسیده است.

امام‌جمعه ارومیه، پیشرفت در حوزه ماهواره‌ای، قدم گذاشتن در مسیر ساخت هواپیمای مسافربری و ... را یادآوری کرد، گفت: اقدام به تولید داخلی چنین فناوری‌های پیشرفته‌ای مایه فخر و مباهات است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار