اقدامات تبیینی با رویکرد خلاقانه در حوزه جمعیتی اجرا شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم انجام اقدامات تبیینی با رویکرد خلاقانه در حوزه‌های جمعیتی تاکید کرد و گفت: کارهای فرهنگی و مبتکرانه که بکر و نو باشد می‌تواند مردم را بیشتر جذب کند.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۱۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی بر لزوم انجام اقدام تبیینی به عبارت دیگر جهاد تبیین با رویکرد خلاقانه و مبتکرانه در حوزه‌های جمعیتی تاکید کرد و گفت: در صورتی که فعالان فرهنگی با کارهای نو و مبتکرانه به این عرصه ورود پیدا کنند می‌توان موفقیت‌های بیشتری را به دست آورد و اقشار مختلف مردم را نیز همراه کرد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با جدیت در این زمینه فعال شده است، ادامه داد: فعالیت‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و طبق برنامه برای تحقق اهداف ترسیم شده در حال تلاش هستیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سازماندهی گروه‌های واسطه‌گری خیر و تسهیل‌گری ازدواج، شبکه‌سازی خیرین عرصه ازدواج آسان، شبکه‌سازی کنشگران جمعیت و خانواده، سازماندهی گروه‌های مادرانه در سطح محلات، سازماندهی گروه‌های جهادی همیار مادر، طراحی و تولید محتوای هنری و جریان‌‌سازی، برپایی موکب فرهنگی و هنری «خیمه مادری» در اماکن پرتردد، اجرای پویش دیوارنویسی و ... بخشی از اقداماتی است که در دست اقدام می‌باشد.

موسویان ایجاد و افتتاح مهدهای قرآنی در مساجد با هدف حمایت از مادران شاغل، تهیه و توزیع جهیزیه در بین نوعروسان، اهدای سیسمونی به نومادران، تکریم مادران خوش‌جمعیت و نومادران، تجلیل و تکریم از پزشکان و پرستاران و بهیاران فعال در حوزه جمعیت، تهیه و توزیع بسته‌‌های معیشتی در بین خانواده‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه نخبگان و خواص، تشکیل کارگروه جمعیت در راستای ایجاد هم‌افزایی در بین گروه‌های اجتماعی بخشی از اقداماتی است که در راستای جامه عمل پوشاندن به سیاست‌های ابلاغی در حوزه جمعیت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار