جشن افطاری روزه اولی ها در گناوه بر گزار شد

با حضور جمعی از دانش آموزان دختر جشن افطاری روزه اولی ها در مدرسه حضرت فاطمه زهرا (س)گناوه بر گزارشد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

جشن افطاری روزه اولی ها در گناوه بر گزار شد

به گزارش خبر نگار بسیج از، گناوه امام جمعه گناوه در این آیین گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مناسب است تا با بتوانیم فرهنگ قرآنی و معنویت را در بین نسل آینده ساز جامعه ترویج نماییم
حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی بیان داشت: با کمک مدیریت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و‌با حضور مبلغان اعزامی روحانی به تعداد ۲۱ روحانی به مدارس نیز کلاس‌ها و مباحث خوبی در این ایام برای دانش آموزان انجام شده است.

جشن افطاری روزه اولی ها در گناوه بر گزار شد

وی تصریح نمود: امشب نیز درچندین مدرسه شهرستان گناوه جشن روزه اولی‌ها در حال برگزاری است و انجام جشن‌های تکلیف و جشن‌های ویژه روزه اولی‌ها می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
در این آیین نیز نماز جماعت به امامت امام جمعه شهرستان برگزار شد و با حضور فرماندارگناوه و مدیر آموزش پرورش ومسئولان تعلیم و تربیت شهرستان گناوه از چندین دانش آموزه فعال در عرصه نماز و حجاب برتر و‌چادری تقدیر شد و سپس دانش آموزان در ضیافت افطاری شرکت کردند
مدیر دبستان حضرت زهرا (س) گناوه گفت: خدا را شاکریم که توانسته ایم برای۲۵۰ نفر از روزه اولی‌ها دانش آموز این مدرسه این جشن را برگزار نماییم.

جشن افطاری روزه اولی ها در گناوه بر گزار شد

زهره دیلمی بیان داشت: در سال گذشته نیز سفره افطاری ۷۰ نفر و امسال میزبان مشارکت بیشتر اولیاء، خیرین و همکاران فرهنگی توانستیم سفره افطاری عظیم افطاری را برای دانش آموزان روزه اولی مدرسه بر گزارش کنیم.
وی افزود: افراد دعوت شده نیز دانش آموزان روزه اولی می‌باشند که در طول سال نیز در نماز جماعت مدرسه حضور فعال داشته و کارت نماز آن‌ها نیز پر بوده است. 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار