پیام تبریک فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در پیامی انتخاب سردار شهید محمد جعفر سعیدی را به عنوان شهید شاخص استان بوشهر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۶۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

پیام تبریک فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه به مناسبت انتخاب شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان گناوه

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
در عصر حاضر، مردمانی از جنس نور، شور و شعور، جان خویش را در طَبَق اخلاص گرفتند و اوج بندگی و نهایت ایمان را معنا و مفهوم دیگری بخشیدند.
آن‌ها با ایمانی عاشقانه و مجاهدتی مخلصانه، توان نظامی و عملیاتی ابرقدرت‌های شرق و غرب را به چالش کشیده و در دوران ۸ سال دفاع مقدس، استقامت، شهامت و رشادت نسل «سلمان فارسی» را به همه جهانیان به اثبات رساندند.
سردار شهید محمد جعفر سعیدی دردیماه سال ۵۸بود وارد سپاه شهرستان گناوه شد؛ وی ضمن اینکه یک فرمانده بود (فرماندهی ومدیریت‌های متعدد در سپاه‌های گناوه؛ بندرریگ؛ خارگ؛ دشتی وهمچنین معاون گردان حضرت ابالفضل ع ناوتیپ ۱۳ حضرت امیر المومنین علیه السلام استان بوشهر) به امور تبلیغات و تشویق وجذب رزمندگان؛ وهمچنین رفع محرومیت از جامعه نیز می‌پرداخت.
در خصوص شخصیت «سردار شهید سعیدی» بهترین معرف، آیه شریفه‌ای است که می‌فرماید: «در میان مؤمنین مردانی هستند که محکم و استوار باقی می‌مانند و بر این صداقت خودشان باقی هستند تا جان خودشان را فدا کنند»؛ چون او همچون کوه محکم، تمام شب و روز فعال بود و اصلاً ذره‌ای غرور در وجودش نبود و با سمت پاسداری در اوایل انقلاب اسلامی هر کاری که از دستش برمی‌آمد، برای مردم انجام می‌داد.
«سردار شهید محمد جعفر سعیدی» سرانجام دیماه سال ۶۵ درحالی‌که معاون فرماندهی گردان ابالفضل (ع) را به عهده داشت، در منطقه «جزیره سهیل»، در سن ۳۱ سالگی در عملیات کربلای ۴، به فوز عظیم شهادت نائل شد؛ و پیکر پاک ومطهرش بعداز گذشت ۱۰سال مفقودیت در تاریخ ۷۵/۱۱/۱۸ به وطن بازگشت؛ ودر جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای شهرستان گناوه آرام گرفت.
امسال؛ این ناحیه افتخار این را دارد که یکی از سرداران شهیدش با تاییدیه فرماندهی محترم سپاه استان سردار سرتیپ پاسدار حاج علی رزمجو بعنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان بوشهر انتخاب شده است؛ ضمن تبریک به خانواده معظم سردار شهید محمد جعفر سعیدی؛ این انتخاب مبارک را به همه جامعه ایثارگری بسیجیان وخانواده‌های معظم شهدا و مردم غیور شهرستان گناوه و استان شهید پرور بوشهر تبریک وتهنیت عرض میکنم.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار