خبرهای داغ:

هستی واحدی از عشق خود به والیبال می گوید

تبریز- هستی واحدی؛ دختر نوجوان تبریزی، والیبالیست نوجوانی است که به تیم ملی والیبال زیر ۱۶ ساله ها دعوت شده و در جمع ۲۱ نفر اردونشینان در مرحله جدید تمرینات حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۷۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، دختر نوجوان تبریزی، والیبالیست نوجوانی است که به تیم ملی والیبال زیر ۱۶ ساله ها دعوت شده و در جمع ۲۱ نفر اردونشینان در مرحله جدید تمرینات حضور خواهد داشت. به بهانه دعوت مجدد ، گفتگوی کوتاهی با او انجام داده ایم.

والیبال، عشق من است

هستی واحدی متولد ۱۳۸۷ است و در یک خانواده والیبالی بزرگ شده و زیر نظر مادرش سهیلا مهتری که از مربیان والیبال است، تمرین و تربیت یافته است.

این بازیکن ملی درباره دوران کودکی خود گفت: از کودکی در خانواده صحبت از والیبال بود و با مادرم در تمرینات رعد مهتری حاضر می شدم و در سالن با توپ بازی می کردم که بعدها با اعضای تیم تمرین می کردم و همین سبب شد والیبال جز لاینفک زندگی ام باشد و من عاشق والیبال هستم.

واحدی در توضیح اینکه در چه تیم هایی بازی کرده است اظهار داشت: عضو تیم پرواز بودم که در لیگ یک شرکت داشت و در تیم کرمانشاه در پست پاسور بازی کرده ام اما در مسابقات لیگ ایلخچی عضو تیم رعد مهتری بودم که مادرم مربی تیم بود و به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم.

وی در خصوص پست تخصصی خود گفت: پست تخصصی من پاسور است و بخاطر تکمیل مهارتهای این پست از مهرماه سال گذشته، هر هفته چهارشنبه راهی تهران می شدم تا در تمرینات خانم شعبانیان مربی تیم ملی نوجوانان شرکت کنم و عصر جمعه برمیگشتم. حتی مطالعه دروس مدرسه را در مسیر رفت و برگشت انجام می دادم و شیرینی کسب تجربه و مهارت، انگیزه مضاعفی بود تا خسته نشوم و بقیه امورات زندگی ام را با انرژی بیشتری دنبال کنم.

هستی با بیان اینکه نظم عامل موفقیت است افزود: این عامل را از مربیانم خانم شعبانیان، آقای ارسلان درگاهی و مادرم آموختم و مدیون این بزرگواران هستم همچنین تغذیه و استراحت کافی هم لازمه زندگی ورزشکار حرفه ای است و توصیه ام به همسن و سالانم اینست که در هرکاری برنامه و هدف داشته باشند تا منحرف نشوند.

واحدی با اشاره به لذت و سختی تمرینات در اردوی تیم ملی بیان کرد: تمرینات زیر نظر کادر فنی و با برنامه ریزی کامل انجام می شود و در دو وعده صبح و عصر تمرینات بدنسازی و توپی را هر روز با طراحی تخصصی و برنامه ریزی دقیق تمرین انجام می دهیم .
وی ادامه داد: مسابقات والیبال زیر ۱۶سال دختران آسیا، از دهم تا هفدهم تیر، به میزبانی کشور چین برگزار می شود که با تیم های ژاپن و استرالیا همگروه هستیم.

ارسال نظرات