توزیع مرغ منجمد در آذربایجان شرقی با همکاری کشتارگاه‌ها

تبریز- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توزیع مرغ منجمد با همکاری کشتارگاه‌ها با قیمت هر کیلو ۴۴ هزار تومان، کمبود مرغ گرم به‌خوبی جبران خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۱۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: به دلیل کاهش جوجه ریزی در یک ماه گذشته، در روزهای آینده با کاهش عرضه مرغ گرم مواجه هستیم و برای جبران این کاهش، عرضه مرغ منجمد در سطح استان را آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شبکه توزیع برای شهر تبریز و سایر شهرستان‌های استان تعریف‌شده است و از طریق این شبکه، مرغ منجمد در اختیار فروشگاه‌ها و مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از دعوت به همکاری کشتارگاه‌ها برای توزیع بهتر مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: بر این اساس مرغ منجمد در اختیار کشتارگاه‌های استان قرار خواهد گرفت و از طریق شبکه توزیع کشتارگاه‌ها در سطح استان توزیع و کسری مرغ گرم در سطح استان را برطرف خواهد کرد.

رحمانی میزان ذخایر مرغ منجمد استان برای توزیع گسترده تا ۱۰ اردیبهشت را کافی دانست و ادامه داد: با توزیع مرغ منجمد تا ۱۰ اردیبهشت کمبود مرغ گرم  را جبران خواهیم کرد و بعد از این تاریخ نیز وضعیت عرضه مرغ گرم به حالت عادی بر خواهد گشت و مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود قیمت مرغ منجمد برای عرضه به مصرف‌کننده را هر کیلو ۴۴ هزارتومان اعلام کرد.

ارسال نظرات