خبرهای داغ:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به جانبازان تبریز

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز از طرف رهبر انقلاب به دیدار تعدادی از جانبازان و خانواده‌های آن‌ها رفت و سلام رهبر انقلاب را به آن‌ها ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۲۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با حضور در منزل جانباز سرافرازِ 70درصد عباس دانش آرا با خانواده وی دیدار کرد و در جریان این دیدار صمیمی با اهدای لوح سپاس و دسته گل روز جانباز را به او و خانواده اش تبریک گفتند.

جانباز 70درصد «عباس دانش آرا» متولد اول خرداد 1345 تبریز است. او که به عنوان پاسدار در جبهه حاضر شده بود، هفتم مرداد 1365 در «فاو» مورد اصابت ترکش قرار گرفت و از ناحیه شکم، کمر، پهلوی سمت راست و پای راست دچار جراحت شد و به فیض جانبازی نائل آمد.

امام جمعه تبریز همچنین با حضور در منزل جانباز سرافرازِ70درصد جعفر ایرانی استیار، در فضایی صمیمانه و پرنشاط با او دیدار و با اهدای لوح سپاس و دسته گل از رشادت این جانباز گرانقدر در راه اسلام و انقلاب تجلیل کردند.

جانباز 70درصد «جعفر ایرانی استیار» متولد نهم مرداد 1345 بستان آباد است. او که به عنوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه اعزام شده بود، بیست و دوم اردیبهشت 1365 در خط مقدم منطقه عملیاتی «عین خوش(شهرک60)» بر اثر انفجار نارنجک از ناحیه دست های راست و چپ مجروح شد و به افتخار جانبازی نائل آمد.

آل هاشم، همچنین با حضور در منزل جانباز 70درصد بهرام ذالی شیخ رجب، در محیطی صمیمی با او دیدار کرده و با اهدای لوح سپاس و دستۀ گل، روز جانباز را تبریک گفتند.

جانباز 70درصد بهرام ذالی شیخ رجب، متولد دوم بهمن 1345 هریس است. او که به عنوان سرباز وظیفه از طریق سپاه به جبهه اعزام شده بود، سیزدهم بهمن 1366 در منطقه «تنگ آب»، مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به دنبال مجروحیت از ناحیۀ دست ها، چشم و سوختگی صورت، مفتخر به مدال جانبازی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیۀ این دیدارها گفت: توفیق پیدا کردیم که به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز خدمت سه جانباز سرافراز 70درصد برسیم تا هم مناسبت این روز را خدمت خود جانبازان عزیز و خانواده هایشان تبریک بگوییم و هم سلام مقام معظم رهبری را به ایشان ابلاغ کنیم.

وی افزود: از رهگذر دیدار با جانبازان گرانقدر، ما مسئولان روحیه می گیریم و لذا آرزوی صحّت و سلامتی برای این عزیزان داریم.

ارسال نظرات