خبرهای داغ:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مقام شامخ شهدای کرمانشاه ادای احترام کرد

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۶۲
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه صبح امروز، پنجشنبه به اتفاق استاندار، معاونان استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان استان کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان این استان تجدید میثاق کردند.

زارع‌پور صبح پنجشنبه در سفری ۲ روزه وارد استان کرمانشاه شد و قراره است پیش از ظهر امروز پروژه گازرسانی به شهر ریجاب با حضور وی افتتاح شود.

افتتاح کارخانه کاغذ سنگی اسلام آباد غرب و بازدید از روستای سابان این شهرستان و حضور در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های روز اول سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمانشاه است.

زارع‌پور فردا جمعه و در دومین روز از سفر خود عازم شرق استان می شود و طرح افزایش ظرفیت پست برق شهرستان کنگاور را افتتاح می کند.

کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۵۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار