خبرهای داغ:
قاری جوان و ممتاز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

انگشتر رهبر را به مادرم هدیه کردم

تبریز- وحید حسن زاده از قاریان جوان و ممتاز تبریزی است که برای قدردانی از تلاش ها و همراهی های خانواده اش در رسیدن به موفقیت ها، انگشتری که رهبر انقلاب به وی هدیه داده بود، تقدیم مادرش می کند.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۵۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وحید حسن زاده 26 بهمن 1401 همراه با مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار و قرآن آغاز این دیدار را تلاوت می کند و همین بهانه گفت و گوی خبرنگار خبرگزاری بسیج با وی شد. آنچه می خوانید حاصل همین گفت و گوست؛

خودتان را معرفی کنید؟

بنده وحید حسن زاده متولد سال دهم دی ماه 1378 در تبریز و  مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و اکنون حدود ۱۰ ماه است ملبس به لباس خدمت سربازی هستم.

از فعالیت های قرآنی خود بفرمایید؟

بنده تقریبا از ۱۲ سالگی توفیق پیدا کردم که در محضر قرآن باشم و الحمدلله در این سال ها تونستم رتبه نخست جشنواره تلاوت های مجلسی در سال های ۹۷ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به دست آورم و در مرحله کشوری توانستم در گروه خودم رتبه دوم کشوری رو کسب کنم.

همچنین رتبه پنجم مسابقات دانش آموزی کشوری و رتبه نخست مسابقات «قرآن نغمه سی» در مرحله استانی و همچنین رتبه دوم مسابقات اوقاف در مرحله استانی و رتبه نخست مسابقات ورزشکاران و رتبه نخست مسابقات بسیج و... در طی مدت فعالیتم کسب کنم.

انگشتر رهبر را به مادرم هدیه کردم

  در چه زمینه ای از قرآن فعالیت دارید؟

رشته قرآنی بنده قرائت تحقیق هست که از اول علاقه خیلی زیادی داشتم به همین خاطر از اول زیاد به قرائت تحقیق وقت می‌گذاشتم.

چه انگیزه ای موجب شد به سمت فعالیت های قرآنی سوق پیدا کنید؟

در مورد انگیزه عرض کنم که بنده خیلی خیلی به تلاوت قرآن علاقه داشتم و حتی زمان های که در مدرسه شیفت بعد از ظهر بودم  مستقیم از مدرسه سوار اتوبوس می شدم و به جلسات قرآن می رفتم و ساعت ها پشت قرآن می‌نشستم  طوری که  کلاس ها آن قدر طولانی می شد که من ساعت ۱۰ و ۱۱ شب به حانه می رسیدم و خدا را شاکرم که بنده را در این مسیر قرار داده است.

مشوق شما در فعالیت های قرآنی چه کسی بوده است؟

مشوق بنده پدر و مادرم بودند که دستبوس آن ها هستم و امیدوارم که بتوانم گوشه ای از زحماتشان را جبران کنم و به نشانه احترام به مادر عزیزم انگشتری که  آقا جان(رهبر انقلاب)به بنده  هدیه  داده بودند من هم تقدیم مادر عزیزم کردم.

در کدام مراکز دوره ها را طی کردید و از محضر کدام اساتید بهره بردید؟

از زمان بچگی در محضر استاد محمدزاده بودم که بعد از مدتی بنابه دلایلی جلسشان تشکیل نشد و پس از آن در محضر استاد قربانی و استاد مهدوی بودم و در کنار اساتید عزیز از محضر استاد ملارسولی و استاد باوردی و استاد وظیفه شعاع  هم استفاده می کردم و بعد از یک مدتی هم از حضور استاد حاج احمد ابوالقاسمی بهره بردم و دستبوس اساتید عزیزم هستم.

برای آینده چه برنامه ای را مدنظر دارید؟

در مورد برنامه آینده باید عرض کنم که ان شاءالله با کمک خداوند متعال تلاشم را ادامه می دهم تا بتوانم به رضای خدا و  در محافل برای مردم عزیز تلاوت قوی ارائه دهم و در کنار آن اگر خدا بخواهد تلاش خواهم کردم تا در مسابقات بین‌المللی نتیجه بگیرم.

 

گفت و گو: رقیه غلامی

ارسال نظرات