راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز تنگستان برگزارشد

خروش مردم تنگستان در چهل وچهارمین فجر انقلاب اسلامی

مردم شهیدپرور و انقلابی تنگستان، امسال با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۲۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با روز ۲۲ بهمن، صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مرکز شهرستان تنگستان برگزار شد.

مردم شهیدپرور و انقلابی تنگستان، امسال با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا نشان دهند همانگونه که ۴۴ سال پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، از این پس نیز با قدم‌هایی استوار ادامه مسیر را طی می‌کنند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد.
مردم ولایتمدار تنگستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فریاد «الله اکبر» سر داده، نام و یاد شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند و بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان از میدان آیت الله علم الهدی اهرمی آغاز شد و راهپیمایان پس از پیمودن مسیر در پارک نخلستان تجمع کردند.
حجت‌الاسلام پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن گفت:شرکت باشکوه مردم تنگستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش وحدت و باعث افتخار ملت ایران اسلامی است.
احمدلطفی فرماندار تنگستان نیز به بیان برکات این انقلاب برای مردم ایران اسلامی پرداخت:یک) ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران، دو) موتور پیشران کشور در عرصه‌ی علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی،سه) به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه‌ی خدمت‌رسانی،چهار) ارتقاء شگفت‌آور بینش سیاسی آحاد مردم، پنج) سنگین کردن کفه‌ی عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، هفت) ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان ودیگر موارد.
در ادامه مراسم گروههای ورزشی و هنری به اجرای برنامه پرداختند.
درپایان از برترین های شهرستان درمسابقات علمی،هنری و ورزشی در طول سال ۱۴۰۱تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار