توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) صورت گرفت ؛

دیدار با خانواده شهید یحیایی بمناسبت روز پدر و دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر و روز پدر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با خانواده شهید عبدالنبی یحیایی شهید شاخص سال جاری دیدار و از این خانواده تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید شاخص استان بوشهر در سال جاری شهید عبدالنبی یحیایی همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در سالروز ولادت حضرت علی (ع) صورت گرفت، گفت: شهدا چشم و چراغ ملت و راه‌گشای ما هستند

 

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: همه شهدا برای ما عزیز و گرامی هستند و ما قدردان رشادت های شهدا و عزیزان جانباز و ایثارگر هستیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) در این دیدار جایگاه پدر و مادر این شهید بزرگوار را ارزنده و یاد و خاطر فرزند شهید وی را گرامی دانست و تصریح کرد: شهدا از جایگاه عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار هستند و اجر عظیمی به آنها وعده داده شده است. ما نیز مدیون شهدا هستیم و این شهدا هستند که با ایثار جانشان ،امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

 

حجت‌الاسلام یحیایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا استوار است، گفت: عهد ما با شهدا همچنان پابرجاست و خدمت رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت ما قرار دارد.

 

وی توجه و احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان را وظیفه ی همگانی دانست و افزود: شهدا با خون پاک خود اقتدار و امنیت کشور را ثبت کرده و پیشرفت امروز مملکت را مدیون خون شهدا هستیم.

 

شهید یحیایی سال 1342 در تنگ ارم دشتستان چشم به جهان گشود و سال 1362 در عملیات والفجر 2 به شهادت رسید.

 

فیلم تلویزیونی «ستارگان خاک» به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد بر اساس زندگی این شهید بزرگوار ساخته شده است.

 

در پایان با اهدا قاب تصاویر رهبری و حاج قاسم از خانواده این شهید تجلیل بعمل آمد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار