خبرهای داغ:
قوامی مشفق:

مکتب آیت الله مصباح باید در آثار و اهالی رسانه‌ای گسترش یابد

همدان- مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: مکتب آیت الله مصباح باید در آثار و اهالی رسانه‌ای گسترش یابد و در این صورت اندیشه‌های متعالی انقلاب اسلامی صادر می‌شود و در جان جوانان خواهد نشست.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۸۳
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی مشفق در همایش بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن جلسات شهدای استانداری همدان اظهار کرد: از مجموع یک هزار و ۳۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تصمیم هیات انتخاب اولیه در مجموع ۷۵۱ اثر تولیدی به مرحله داوری استانی راه یافت.

وی افزود: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و تا آبان سال ۱۴۰۱ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: علاقه‌مندان آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و حکمرانی رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست، افزود: تلاش برای بازگرداندن مرجعیت رسانه‌های داخلی بیش از پیش ضروری است.

قوامی مشفق اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای دشمن ثابت کرد که شیطان رسانه‌ای بیگانه چگونه می‌تواند دروغ‌های متعدد را برجسته و به آرمان‌های جوانان تبدیل کند.

وی گفت: تحقق نظام صنفی اهالی رسانه‌ای در کشور مساله‌ای است که در روز خبرنگار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که در هیات دولت در این باره تصمیم خواهند گرفت و این مقدمه‌ای برای ایجاد جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: مکتب آیت الله مصباح باید در آثار و اهالی رسانه‌ای گسترش یابد و در این صورت است که اندیشه‌های متعالی و مستدل انقلاب اسلامی صادر می‌شود و در جان جوانانی که امروز در مکتب انقلاب رشد پیدا می کنند، خواهد نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار