مسئول بسیج ادارات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

بکارگیری ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا در انتقال سوخت به جایگاه‌ها

ساری-مسئول بسیج ادارات سپاه کربلا از انتقال نیم میلیون لیتر بنزین و گازوئیل توسط کامیون‌های نفتکش ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا بین جایگاه‌های سوخت استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۰۴
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

بکارگیری ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا در انتقال سوخت به جایگاه‌های عرضه سوخت

خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجید رضا شعبانی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از انتقال نیم میلیون لیتر بنزین و گازوئیل توسط کامیون‌های نفتکش ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا بین جایگاه‌های سوخت استان خبر داد و گفت: پشتیبانی انتقال سوخت توسط نفتکش‌های جاده پیما به همت مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه کربلا، نیروی دریایی مستقر در استان و لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا انجام شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با اشاره به کاهش افت فشار گاز و سوخت رسانی به جایگاه‌های بنزین و گازوئیل، افزود: سپاه با شعار از مردم، برای مردم و در کنار مردم در حوادث غیرمترقبه هم در کنار مردم است و در ماموریت های مختلف به مردم خدمات رسانی می‌کند.

سرهنگ شعبانی در ادامه با بیان اعلام نیاز شرکت نفت و گاز برای بهره گیری از ظرفیت نفتکش‌ها در انتقال سوخت به جایگاه های عرضه ، خاطرنشان کرد: بخاطر برودت هوا و افت فشار گاز، سپاه ناوگان حمل و نقل خود را در کنار حمل و نقل فرآورد‌های نفتی شرکت نفت،برای انتقال سوخت بکارگیری کرده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیح اقشار نیز در عرصه‌های مختلف در خدمت مجموعه‌های خدمات رسان، با بکارگیری از ظرفیت نیروی انسانی خود مشغول ترویج فرهنگ عمومی مصرف انرژی در بین مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار