استاندار مازندران:

گاز بیش از ۸۰۰۰ ویلای خالی از سکنه قطع شد

دکتر حسینی پور گفت: طی چند روز گذشته بیش از هشت هزار ویلا که ساکن نبوده اند، ولی گازشان جریان داشته، بسته شده است که این تصمصم سبب شد تا مقداری وضعیت مصرف گاز کمتر شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۴۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،دکتر حسینی پور استاندار مازندران در ارتباط وئدیو کنفرانسی با وزیر کشور مصرف گاز روزانه تا ۴۰ میلیون متر مکعب در مازندران را بالا دانست و گفت: دلیل آن وجود مسافران دائمی از چهارشنبه تا شنبه هر هفته است، طبق بررسی‌ها انجام شده پایان هر هفته جمعیت یک و نیم تا ۲ میلیون نفری به جمعیت استان اضافه می‌شود، از سوی دیگر به هر دلیل از جمله آلودگی هوا و یا تعطیلات وسط هفته، جمعیت مازندران از سمت همه نقاط کشور به خصوص تهران به استان سرازیر می‌شوند، مصداق این مقوله مشاهدات تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی است.

دکتر حسینی پور به اقدامات انجام شده برای مدیریت مصرف انرژی گاز در استان اشاره کرد و گفت: طی چند روز گذشته بیش از هشت هزار ویلا که ساکن نبوده اند، ولی گازشان جریان داشته، بسته شده است که این تصمصم سبب شد تا مقداری وضعیت مصرف گاز کمتر شود.

وی با تاکید براین که همکاری مردم مازندران در مدیریت مصرف و مصرف بهینه خوب است، بیان کرد:روز گذشته در ۲ خیابان شهر بهشهر به دلیل مشکلات لوله کشی قطعی موقت گاز چند مشترک خانگی گزارش شد که سریع بر طرف شده است.

استاندار مازندران گفت: در یکسال گذشته ۶۰ هزار مشترک خانگی و تجاری به مازندران اضافه شده است و ۳۰۰ انشعاب گاز برای صنعت استان راه اندازی شد، اما زیر ساخت‌های توسعه‌ای برای افزایش جربان گاز قابل توجه نبوده است.

نماینده عالی دولت در مازندران از همکاری مردم و شرکت گاز استان تشکر و قدر دانی کرد و گفت: به طور یقین با تداوم همکاری مردم در مصرف بهینه و صرفه جویی از این مشکل نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار