خبرهای داغ:

حرکت بانوان ایرانی در مسیر تعالیم حضرت زهرا (س) ضروری است

مسئول تعلیم وتربیت سپاه سلماس گفت: حرکت بانوان ایرانی در مسیر تعالیم بانوی دو عالم ضروری است.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۴۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالله علیقلی زاده مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس امروز در جمع کارکنان سپاه، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، با برشمردن برخی شاخصه‌های متعالی شخصیت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ایشان در معرفی نقش متعالی زن در جامعه و خانواده، حرکت بانوان ایرانی در مسیر تعالیم بانوی دو عالم را ضرورت دانست.

وی به ۲۶ دی روز فرار شاه اشاره کرد و افزود: در کارنامه این دست‌نشانده استکبار، گمراه کردن جوانان از تحصیل علم و رسیدن به مقامات بالا وجود دارد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس گفت: در آن روز‌ها ۲۹۰ کتابخانه و ۳۲۲ دانشگاه در کشور وجود داشت، اما تعداد خانه‌های فساد بیش از 1 هزار مورد بود، این موضوع عقب ماندگی فرهنگی را نشان می‌دهد، که با تفکر رضا شاه جاری شده بود.

این مسئول به اقدامات دنیای غرب مبنی بر تضعیف مقام زن و ظلم به کودکان اشاره کرد و گفت: باید دنیای غرب مقابل این گونه اقدامات پاسخگو باشد.

وی به سابقه سخیف نشریه شارلی‌ابدو اشاره کرد و افزود: این نشریه تاکنون اهانت به پاپ، توهین به مسیح پیامبر مسیحیان، هتک حرمت حضرت مریم (س) و توهین به ارزش‌های ملی فرانسه را در سابقه خود دارد.

این مسئول افزود: اکنون نیز توهین به ولایت فقیه در این نشریه صورت گرفته، این موضوع برای آن‌ها لکه ننگ است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار