خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد

پلیس هریس یک کیلوگرم طلا را به صاحبش بازگرداند

تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با عزت نفس و امانتداری مأموران انتظامی پاسگاه خرمالو شهرستان هریس یک کیلوگرم طلا و مبلغ ۱۱ میلیارد و۸۳۰ میلیون ریال چک به صاحبش بازگردانده شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۸۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با عزت نفس و امانتداری مأموران انتظامی پاسگاه خرمالو شهرستان هریس یک کیلوگرم طلا و مبلغ ۱۱ میلیارد و۸۳۰ میلیون ریال چک به صاحبش بازگردانده شد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی خودرو سمند در محور تبریز-اهر، مأموران پاسگاه خرمالو شهرستان هریس در صحنه حضور یافتند.

سردار عبدی گفت: با حضور مأموران در محل تمام مصدومین با آمبولانس به نزدیک ترین بیمارستان انتقال داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: بعد از بررسی صحنه تصادف یک عدد کیف در ۲۰ متری از خودرو پیدا شد که با بررسی محتویات آن مشخص شد، مقدار یک کیلو گرم طلا و مبلغ ۱۱ میلیارد و۸۳۰ میلیون ریال چک بانکی در داخل کیف است که پس از صورت جلسه و شناسایی صاحبش به وی باز گردانده شد.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از اقدام شایسته و قابل تقدیر مأموران پاسگاه خرمالو گفت: همکاران تلاشگر ما در بخش‌های مختلف انتظامی هدفی جز خدمت به مردم ندارند و امین اموال و دارای عزت نفس بالایی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار