به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرند

دیدار با خانواده شهید غدیر

در راستای تکریم خانواده معزز و معظم شهدا و بمناسبت دهه مقاومت و بصیرت ، جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، با خانواده محترم شهيد غدير سید حبیب الله علیزاده دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۵۱
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در راستای تکریم خانواده معزز و معظم شهدا و بمناسبت دهه مقاومت و بصیرت، به همت پایگاه حضرت مریم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، با خانواده محترم شهید غدیر سید حبیب الله علیزاده دیدار و گفتگو به عمل آمد.
در این دیدار که ریاست دانشگاه و مسؤل واحد خواهران بسیج دانشجویی و چندتن کارکنان واحد و بانوانی از اهالی مهدی آباد حضور داشتند.
ابتدا والدین شهید در خصوص زندگی و شهادت فرزند عزیزشان به بیان خاطرات ارزشمند و کرامت‌های این شهید گرانقدر سخن گفتند و مادر شهید چند مورد از کرامات شهیدشان بیان کرد، سپس ریاست دانشگاه ضمن تکریم عظمت کار خانواده شهدا گفت: بی شک والدین شهدا که چنین ایثار و گذشت نموده و عزیزترین داشته خود برای خدا و دین و انقلاب و اسلام گذشتند اجری، چون شهدا دارند و همه احاد جامعه مدیون شهدا و خانواده‌های شهداییم و باید مراقب باشیم تا خون پاک شهدا را پایمال ننموده و از ثمره خونشان حراست کنیم. وی با اشاره به تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گفت هدف ما زنده نگه داشتن یاد و نام و راه شهداست و این وظیفه همه مردم و بویژه مسؤلان است.
در این دیدار به پاس احترام به والدین شهید لوح سپاسی به نیابت از پرسنل و دانشجویان واحد به والدین عزیز شهید تقدیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار