نشست صمیمی استاندار بوشهر با جوانان گام دوم انقلاب تنگستان

استاندار بوشهر در نشستی صمیمی که با جوانان گام دوم انقلاب شهرستان تنگستان داشت گفت:سرسختی وتلاش جوانان تنگستان برای رسیدن به اهداف متعالی ستودنی است.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۲۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۹

نشست صمیمی استاندار بوشهر با جوانان گام دوم انقلاب تنگستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،دکتراحمدمحمدی زاده استاندار بوشهر درجمع جوانان انقلابی شهرستان تنگستان که درسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت:در طول سال افراد مختلفی در قالب گروهی یافردی به ما مراجعه میکنند،مسائل و مطالب مختلفی دراین جلسات رد و بدل می شود.بسیاری از خواسته ها و انتظارات که قابل اقدام هست را انجام میدهیم وبخشی دیگر را سعی میکنیم در برنامه های آینده برای انجام آنها قرار دهیم.

درابتدای جلسه احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان ضمن خیر مقدم خدمت استاندار بوشهر اشاره ای به بیانیه گام دوم انقلاب برای ایجاد امید وامید آفرینی کردند ودرادامه امام جمعه شهر اهرم نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده از این بیانیه به عنوان یک منشور برای گام دوم خودسازی،جامعه سازی و تمدن سازی نام بردند.
درادامه فرماندارشهرستان طبق لیستی که در اختیار داشتند از جوانانی که قصد صحبت دراین نشست را دارند درخواست کردند با رعایت وقت درنظر گرفته شده، درخواستها،نقدها،انتظارات ودیگر موارد مدنظر را بیان نمایند.
اکثر مسایل و درخواست‌های مطرح شده توسط جوانان شهرستان حول محور بکارگیری استاندار محترم از روسای انقلابی وجهادی وآنهایی که حداقل همسوی با نظام هستند در بدنه اجرایی استان و شهرستان ،رفع وحل مشکل بیکاری جوانان از دیگر موارد درخواستی بود،فراهم نمودن محیطی سالم و ارزشمند برای رشد تعالی جوانان در زمینه های علمی،فرهنگی،ورزشی و مذهبی برای جوانان مومن و انقلابی شهرستان از جمله:تشکیل قرارگاه های فرهنگی،حوزه علمیه برادران،مدارس تیزهوشان(سمپاد)،تخصیص بودجه کافی برای ورزشکاران بخصوص نخبگان ورزشی شهرستان نیز مواردی بود که مورد نظر و درخواست جوانان در نشست بود.
دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر پس از شنیدن سخنان و درخواست‌های جوانان حاضر دراین نشست ضمن اشاره به سلحشوری،استکبارستیزی ،صداقت و مردانگی مردم تنگستان گفت:یک تنگستانی درهرپست ومقامی وهر جایگاهی که باشد چه مدیریتی وچه غیر مدیریتی ،خیانت نمیکند وآن را در عمل ودرطول دوران معاصر به خوبی نشان داده است.
استاندار بوشهر در ادامه به سوالات مطرح شده توسط جوانان اینطور پاسخ داد که : استانداری بوشهر تمام تلاش خود را برای بکارگیری نیروی بومی وجوان برای پست های مدیریتی استان و شهرستان بکار برده است وسن به‌کارگیری مدیران استانی و شهرستانی به سه سال کاهش پیدا کرده است.
احمد محمدی زاده تخصیص بودجه برای هر شهرستان را با توجه به شاخصهای مدنظر سازمان برنامه و بودجه برای هر شهرستان که جمعیت و جغرافیای هر منطقه است را معرفی کردند و البته تلاشهای نمایندگان مردم هر شهرستان برای بدست آوردن بودجه بیشتر را نیز موثر دانستند.
ایشان از تلاشها و پیگیری های دکتر غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی برای عمران،آبادی برای  توسعه دو شهرستان تشکر کرد.
استاندار بوشهر توجه به ساخت وترمیم راه‌های مواصلاتی بین استان بوشهر و استانهای همجوار و همچنین درون استانی را یکی از اولویت‌های مهم ودر دست اجرای این استانداری دانستند و تصریح کردند:سعی کرده ایم دراین دوره والبته باتوجه به کمبود هزینه ،بهترین و بیشترین تلاش خود را اجرای این مهم انجام دهیم.
ایشان تأکید کردند:توجه شما به تشکیل و ایجاد مدارس هوشمند وعلمی در سطح شهرستان را مثبت تلقی کردندو پیگیری برای ایجاد مدرسه تیزهوشان در شهرستان را از فرماندار خواستار شدند.
دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر درپایان گفت:شعار ما نمی توانیم برای جوان مومن انقلابی معنایی ندارد و همانطور که ما در طول دوران دفاع مقدس و همچنین در دوره مقاومت در سوریه و لبنان نشان دادیم که با کار جهادی وعدم وابستگی به پول وهزینه نیز میشود فعالیت کرد،وبرای به ثمر رسیدن انقلاب تکلیف از هیچ یک از ما ساقط نخواهد شد.

در انتهای این نشست از جوانان نخبه شهرستان تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار