فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش:

شهید قاسم سلیمانی نماد مقاومت و اقتدار ملت ایران است

تبریز-فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و اقتدار ملت ایران در جهان است.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۱۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷

ب گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان پایور یگان‌های نیروی زمینی ارتش مستقر در تبریز گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا شناخته‌تر از همیشه است و خون به ناحق ریخته شده شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مقاومت و اقتدار جبهه‌های حق علیه باطل را در دنیا نمایان‌تر کرد.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی با توکلی که بر عنایت خداوند متعال داشت، به نصرت الهی امیدوار بود و همیشه دشمنان را خوار و کوچک می‌دید.

سرتیپ دلاور ادامه داد: آمریکای جنایتکار در سند امنیت ملی خود آشکارا اعلام می‌کند که با سه چالش اصلی روبه‌رو است که از نظام جمهوری اسلامی ایران با عنوان چالش اصلی منطقه‌ای یاد می‌کند؛ بنابراین برای مقابله با این چالش برنامه ریزی‌های خاصی دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری ملت شریف کشورمان، دشمنان با وجود تلاش‌های گسترده به نتیجه‌ای جز شکست دست نیافتند.

سرتیپ دلاور اظهار کرد: دشمن همه تجارب خود در طی سال‌های اخیر در کشورهای مختلف، اعم از کشته سازی در اعتراضات، استفاده ابزاری از مفهوم زن، تحمیل جنگ شناختی به کشور و هم افزایی رسانه‌ها در صد روز گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار برد و با صرف هزینه‌های فراوان به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود بود.

وی خاطرنشان کرد: از خصوصیات دیگر حوادث اخیر، ناهمتراز بودن صحنه تقابل بود چنان که حدود ۵۴ دولت با نظام سلطه علیه مردم ایران همکاری کرده بودند.

سرتیپ دلاور گفت: با وجود گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز این کشور مرکز کانون توجه نظام سلطه است. دلیل این موضوع در سه نکته نهفته است و آن زمان، مکان و نگرش این انقلاب الهی بود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در دوره‌ای به وقوع پیوست که همه کشورهای جهان، ما بین دو قطب اصلی نظام بین الملل تقسیم شده بودند. انقلاب کبیر اسلامی، با نگرش جدیدی که معرفی کرده بود، این ساختار نظام بین الملل را با چالشی جدید و بزرگ رو به رو کرد.

سرتیپ دلاور افزود: موضوع دیگر، مکان وقوع انقلاب اسلامی بود که در منطقه‌ای اتفاق افتاد که رخدادهای آن تأثیر بسزایی در تصمیم‌گیری قطب‌های اصلی نظام بین الملل داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار