مسئول دفتر فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران:

شهید پورجعفری مشاوری امین و مرد روزهای تنهایی حاج قاسم بود

سردار ایرانمنش گفت: حاج قاسم از بهمن ۷۸ که فرماندهی نیروی قدس را تحویل گرفتند دنبال فردی متین و کتوم بود و حاج حسین پورجعفری بهترین گزینه بود.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۱۷
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار حاج مهدی ایرانمنش، چهارشنبه شب(۷دی) در سومین یادواره سردار شهید حاج حسین پورجعفری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر گفت: در قلب شهدا غیر خدا راه نداشت و مردانه در همه صحنه های نبرد به دل میدان زدند و داخل تنور آتش رفتند‌.

مسئول دفتر فرماندهی نیروی قدس سپاه افزود: شهادت هنر مردان خدا است و شهدا با شهادت خود معنویت به جامعه می دهند که شهدای تفحص گواه این مسئله هستند و ما امروز هر چه داریم از ثمره خون شهدا است لذا وظیفه نگه داشتن یاد شهدا را داریم که شهدا بر گردن تک تک ما حق دارند و شهید شفاعت می کند.

وی اظهار کرد: خیلی ها بالای قبور شهدا حاجت گرفتند و اگر بارگاه هم برای شهدا بسازیم کاری نکردیم زیرا آنان جان خود را دادند.

سردار ایرانمنش در خصوص ویژگی های سردار شهید حاج حسین پورجعفری گفت: از دهه ۶۰ با ایشان رفاقت داشتم او خیلی محجوب، خداشناس، متعبد، اهل تهجد و مستحبات و قرآن بود‌ و در کارها بسیار مراقبت می کرد؛ بسیار کم حرف و خجالتی؛ دارای بصیرت و شناخت نسبت به ولایت و ولایی خاص بود.

وی ادامه داد: اهل ریا نبود، در کار خود متخصص و از قشر محروم و زحمتکش بود و از کار کردن اِبایی نداشت و حاج قاسم که از بهمن ۷۸ فرماندهی نیروی قدس را تحویل گرفتند دنبال فردی متین و کتوم بود و حاج حسین بهترین گزینه بود.

سردار ایرانمنش خاطرنشان کرد: حاج حسین پورجعفری؛ سرداری که مثل سرباز گوش به فرمان حاج قاسم بود در حالیکه برخی درجه دارها ممکن بود از انجام کارهای کوچک کسر شان داشته باشند اما حاج حسین کوچکترین کارها را انجام می داد و حاج قاسم می گفت مثل یک مادر از من مراقبت می کند.

وی با بیان اینکه کمتر روزی بود که حاج قاسم هنگام طلوع آفتاب در محل کار نباشد و این رمز موفقیت است و شهادت به اینگونه افراد داده می شود؛ افزود《ماموریت》 اولویت اول حاج حسین بود و او به طریق حاج قاسم عشق و علاقه داشت و  مرد زمان تنهایی و درد دل های حاج قاسم بود و می گفت تا آنجا که بتوانم تهدیدات بیوتروریسم نسبت به حاج قاسم را کنترل می کنم.

مسئول دفتر فرماندهی نیروی قدس سپاه اظهار کرد: شهید پورجعفری؛ مشاوری امین و بسیار صادق بود و فرمان حاج قاسم را بدون دخل و تصرف رعایت می کرد و جعبه سیاه حاج قاسم بود.

وی با تصریح به این مطلب که فرماندهان ما جلو می روند و به نیروها می گویند بیایید اما فرماندهان دیگر جاها در زره های محکم نشسته اند و می گویند بروید؛ گفت: این انقلاب و نظام به سهولت به دست نیامده که با ریختن اراذل و اوباش در خیابان و یا خط و نشان کشیدن دیگران از بین برود و ما تا آخرین قطره خون پای نظام ایستادیم.

سردار ایرانمنش تصریح کرد: دست آمریکا تا مرفق به خون مردم بسیاری از افراد کشورها آلوده است و چه جنایت ها که همین الان نمی کند حالا برای ما خط و نشان می کشد؟ مگر ایران از ایالات شما است که برای ما خط و نشان می کشید؟ عده ای می گویند آزادی نیست در حالیکه هر چه می خواهند می گویند و اینها فکر می کنند اگر برای نظام اتفاقی بیفتد وضع ما بهتر از افغانستان و ...خواهد بود؟

وی در پایان گفت: حاج قاسم اگر به اینجا رسید یکی ار عوامل آن دعای والدین بود.به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار حاج مهدی ایرانمنش، چهارشنبه شب (۷دی) در سومین یادواره سردار شهید حاج حسین پورجعفری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر گفت: در قلب شهدا غیر خدا راه نداشت و مردانه در همه صحنه‌های نبرد به دل میدان زدند و داخل تنور آتش رفتند.
مسئول دفتر فرماندهی نیروی قدس سپاه افزود: شهادت هنر مردان خدا است و شهدا با شهادت خود معنویت به جامعه می‌دهند که شهدای تفحص گواه این مسئله هستند و ما امروز هر چه داریم از ثمره خون شهدا است لذا وظیفه نگه داشتن یاد شهدا را داریم که شهدا بر گردن تک تک ما حق دارند و شهید شفاعت می‌کند.
وی اظهار کرد: خیلی‌ها بالای قبور شهدا حاجت گرفتند و اگر بارگاه هم برای شهدا بسازیم کاری نکردیم، زیرا آنان جان خود را دادند.
سردار ایرانمنش در خصوص ویژگی‌های سردار شهید حاج حسین پورجعفری گفت: از دهه ۶۰ با ایشان رفاقت داشتم او خیلی محجوب، خداشناس، متعبد، اهل تهجد و مستحبات و قرآن بود و در کار‌ها بسیار مراقبت می‌کرد؛ بسیار کم حرف و خجالتی؛ دارای بصیرت و شناخت نسبت به ولایت و ولایی خاص بود.
وی ادامه داد: اهل ریا نبود، در کار خود متخصص و از قشر محروم و زحمتکش بود و از کار کردن اِبایی نداشت و حاج قاسم که از بهمن ۷۸ فرماندهی نیروی قدس را تحویل گرفتند دنبال فردی متین و کتوم بود و حاج حسین بهترین گزینه بود.
سردار ایرانمنش خاطرنشان کرد: حاج حسین پورجعفری؛ سرداری که مثل سرباز گوش به فرمان حاج قاسم بود در حالیکه برخی درجه دار‌ها ممکن بود از انجام کار‌های کوچک کسر شان داشته باشند، اما حاج حسین کوچکترین کار‌ها را انجام می‌داد و حاج قاسم می‌گفت مثل یک مادر از من مراقبت می‌کند.
وی با بیان اینکه کمتر روزی بود که حاج قاسم هنگام طلوع آفتاب در محل کار نباشد و این رمز موفقیت است و شهادت به اینگونه افراد داده می‌شود؛ افزود《ماموریت》 اولویت اول حاج حسین بود و او به طریق حاج قاسم عشق و علاقه داشت و مرد زمان تنهایی و درد دل‌های حاج قاسم بود و می‌گفت تا آنجا که بتوانم تهدیدات بیوتروریسم نسبت به حاج قاسم را کنترل می‌کنم.
مسئول دفتر فرماندهی نیروی قدس سپاه اظهار کرد: شهید پورجعفری؛ مشاوری امین و بسیار صادق بود و فرمان حاج قاسم را بدون دخل و تصرف رعایت می‌کرد و جعبه سیاه حاج قاسم بود.
وی با تصریح به این مطلب که فرماندهان ما جلو می‌روند و به نیرو‌ها می‌گویند بیایید، اما فرماندهان دیگر جا‌ها در زره‌های محکم نشسته اند و می‌گویند بروید؛ گفت: این انقلاب و نظام به سهولت به دست نیامده که با ریختن اراذل و اوباش در خیابان و یا خط و نشان کشیدن دیگران از بین برود و ما تا آخرین قطره خون پای نظام ایستادیم.
سردار ایرانمنش تصریح کرد: دست آمریکا تا مرفق به خون مردم بسیاری از افراد کشور‌ها آلوده است و چه جنایت‌ها که همین الان نمی‌کند حالا برای ما خط و نشان می‌کشد؟ مگر ایران از ایالات شما است که برای ما خط و نشان می‌کشید؟ عده‌ای می‌گویند آزادی نیست در حالیکه هر چه می‌خواهند می‌گویند و این‌ها فکر می‌کنند اگر برای نظام اتفاقی بیفتد وضع ما بهتر از افغانستان و ... خواهد بود؟
وی در پایان گفت: حاج قاسم اگر به اینجا رسید یکی ار عوامل آن دعای والدین بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار