توسط بسیجیان بوشهر انجام شد

کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال حرا در نوار ساحلی بوشهر

هزار اصله نهال حرّا به همت بسیجیان حوزه مقاومت کربلا شهرستان بوشهر و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرداری بوشهر در نوار ساحلی مشرف به بزرگراه امام علی علیه السلام بوشهر کاشته شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۶۵
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده حوزه مقاومت کربلا بوشهر در این آیین گفت: درخت حرا یکی از گیاهان بسیار مفید است که قدرت بسیار بالایی در جذب آلایندگی و سموم شیمیایی دارد.

سرگرد محمد رضا حسن زاده افزود: استفاده از درخت حرا- با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی و امنیتی شهر بوشهر- یکی از بهترین عوامل و راه‌های عملیاتی نمودن پدافند غیر عامل در این شهر است.

وی زمینه‌سازی مناسب برای تخم‌ریزی ماهی‌ها، ایجاد مکان جذاب گردشگری و توریستی، دریافت دو برابری دی اکسید کربن موجود در فضا و انجام فتوسنتز و تلطیف هوا را از دیگر ویژگی‌های درخت حرا برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوشهر، رئیس سیما منظر شهرداری بوشهر و بسیجیان جهادگر حوزه مقاومت کربلا بوشهر با حضور در این کار خداپسندانه، اقدام به کاشت هزار اصله نهال‌ حرا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار