همزمان با ایام فاطمیه (سلام الله علیها)

محفل انس با قرآن کریم در دبیرستان کوثرشهرستان زرند برگزار شد

همزمان با ایام فاطمیه (سلام الله علیها) مراسم معنوی و نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر شهرستان زرند در دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان زرند برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۷۶۷۸۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : همزمان با ایام فاطمیه (سلام الله علیها) مراسم معنوی و نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر شهرستان زرند در دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان زرند برگزار گردید .

در این محفل نورانی دو تن از قاریان قرآن کریم به تلاوت آیات وحی پرداختند.
در حاشیه  این مراسم خانم سلطانی مدیراین اموزشگاه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هدف از برگزاری این مراسم را تمسک به قرآن عنوان نمودوافزود :تنها راه نجات بشریت از  تمامی مشکلات پناه بردن به قران کریم است.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک قرآن کریم بزرگترین افتخار ماست، گفت: سبک زندگی ما باید قرآنی باشد وفرزندان باید نتیجه تلاوت قرآن را در خانواده ها مشاهده کنند و باید احساس کنند اخلاق خوب و حسنه والدین از قرائت و انس با قرآن است.

مدیر این اموزشگاه گفت: انسان برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید قابلیت‌های خود را بشناسد و برای شناخت این قابلیت‌ها شایسته است که به سمت قرآن که منشور و دفترچه راهنمایی ارزشمند برای انسان است برود. قرآن چنین جایگاهی در زندگی انسان دارد که می‌تواند در عواطف روحی زندگی فردی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی راه رفتن انسان نیز تأثیرگذار باشد. باید شأن انسانیت را بدانیم و پس از آن به جایگاه قرآن توجه کنیم و بدانیم که قرآن این جایگاه را برای انسان به ارمغان می‌آورد.

این مراسم با چند برنامه فرهنگی همراه بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار