به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجوصادر شد:

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

16 آذر نماد بیداری انسان‌هایی آگاه بر تاریکی‌های زمانه خویش و نماد همیشه در صحنه و هوشیار بودن دانشجو و دانشگاه در تمامی تحولات کشور است.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۶۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر نمود دربخشی از این بیانیه آمده است : 16 آذر روزی است که لاله‌های وطن در خون افتادند و جنازه‌شان بر پای مستکبران و مستبدان همچون خیمه‌های سوخته آرام گرفت. دانشجوی ایرانی در طول تاریخ معاصر اثبات کرده است که بینشی عمیق نسبت به اوضاع موجود در اجتماع دارد و به موقع و پیشاپیش همگان واکنش نشان داده است.

دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبدا تحولات کشور است. استقلال و آزادی و امنیت فضای دانشگاه به موازات استقلال،‌ آزادی و امنیت روانی واخلاقی جامعه است. محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان ماست.

هنوز فتنه و فتنه‌گران از یادمان نرفته‌اند. « انما بدءوقوع الفتن، اهواءتتبع و احکام تبتدع یخالف فیها کتاب الله و یتولی علیها رجال رجالاً علی غیر دین» به درستی که شروع هر فتنه‌ای هواپرستی و بدعت‌گذاری در احکام آسمانی است. نوآوری‌هایی که قرآن با آن مخالف است و گروهی بر گروه دیگر سلطه و ولایت یابند که برخلاف دین خداست»(نهج البلاغه- خطبه 50)

در پایان این بیانیه آمده است :دفتر بسیج دانشجویی دشهرستان جیرفت ضمن پاسداشت روز 16 آذر ،‌روز استکبار ستیزی ، عهد قدیمی خود را بامقام عظمای ولایت،‌حضرت امام خامنه ای ، آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تازه می‌کند و اعلام می دارد :‌تا شرک و کفر هست ،‌مبارزه هست و تا مبارزه هست ، ما هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار