پیام قدردانی فرمانده سپاه ریگان از خدمات مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه ثارالله

سرهنگ دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان با صدور پیامی از زحمات مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به پاس خدمات‌رسانی به مناطق محروم ریگان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۲۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سرهنگ دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان با صدور پیامی از زحمات مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به پاس خدمات‌رسانی به مناطق محروم ریگان تقدیر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
امام علی علیه السلام:
«ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله الخاصة اولیائه و هو لباس التقوی و درع الله الحصینه و جنة الوثیقه»

براستی که جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آنرا برای اولیای خاص خود گشوده است. جهاد جامهٔ تقوی و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست(الغارات ج۲، ص۴۷۴).

سلام و درود به ساحت حضرت ولیعصر (ارواحنا له الفدا) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی، درود و احترام به ارواح مطهر همهٔ شهدا و امام عظیم الشان شهدا، حضرت امام خمینی (رحمة ا...علیه)
سلام و عرض ارادت به شما برادر پاسدار ومجاهد جناب آقای جواد جلالی که در عرصه های مختلف این نظام مقدس، اقدامات شایسته و خاطرات ماندگار در راه خدمت به محرومان و روستاها را که یادگار دور اندیشی حضرت امام (ره) بود را برای ما تداعی نمودید.

بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حضرت امام خامنه ای مدظله العالی) همهٔ عرصه های کشور بکار انقلابی و جهادی نیازمند است و‌ فرهنگ جهادی باید در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود، فلذا فرهنگ به استقلال، اندیشیدن و برون رفت از مشکلات و فشار های اقتصادی و توانمند شدن در برابر دشمنان، امید و آیندهٔ روشن در گِروِ کار جهادی و فرهنگ جهاد وابسته است.
اینجانب بر خود لازم می دانیم تا ازشما برادر عزیز و پاسدار اسلام و انقلاب در عرصه های مختلف که ایثار نموده اید و در جهت رفع محرومیت ها به شهرستانهای استان من جمله شهرستان ریگان اقدامات شاخص و با کیفیتی را در عرصه ها به ثمر رساندید نهایت قدرشناسی و سپاسگزاری را داریم.
از خداوند قادر و متعال با امید به دعای خیر مؤمنین و محرومین، پیروزی و موفقیت شما در جایگاه والاتر را مسئلت داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار