اهدای جهیزیه به سه نو عروس بسیجی تنگستانی

پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره شهر اهرم اقدام به تهیه جهیزیه برای سه نو عروس بسیجی تنگستانی کرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۳۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،با ترویج و تشویق جوانان به ازدواج آسان و جلوگیری از گریز جوانان به ازدواج به دلایل مختلف بخصوص مشکلات اقتصادی ،حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا س اهرم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره این شهر اقدام به تهیه جهیزیه وبرگزاری مراسم ازدواج آسان برای سه نوعروس بسیجی تنگستانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم دراین مراسم آسمانی گفت:شرایط ازدواج آسان از نظر خانواده ها متاسفانه به دلیل خرده فرهنگ های نابجا و ارزش های پوچ در حال کمرنگ شدن است و سطحی نگری و تجمل گرایی ازدواج را به مسئله پیچیده تبدیل کرده است پس نیاز است که با نهادینه کردن فرهنگ ساده زیستی معیار های ازدواج آسان در خانواده جایگزین شرایط سخت و معیار های بی ارزش شود.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه ضمن تبریک به نوعروسان افزود:ازدواج و زندگی مشترک یعنی تکیه گاه یکدیگر بودن در تمام شرایط، در خوبی ها و بدی ها و موقعیت های سخت.پس این زندگی ای را که باخوشی و خوشحالی شروع کرده اید تا پایان عمر ادامه دهید.

فرماندار تنگستان نیز ضمن تبریک به عروس و داماد های این مراسم وآرزوی خوشبختی برای آنها گفت:با تلاش وصبر حوصله قوانین زندگی به آرزوهاواهداف خود نزدیک شوید و برای آن تلاش کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار