امام جمعه یزدان آبادزرند گفت:

هدف دشمن کم رنگ کردن تفکر و روحیه بسیجی است

حجت الاسلام حسن ایزدی در خطبه های این هفته یزدانشهر زرند گفت :سازمان دهی بسیج از اقدامات امام راحل در بحث مقاومت و دفاع بود و این حرکت امام دنباله حرکت انبیا و ائمه (علیهم السلام ) بود.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۰۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه یزدان آباد زرند،در خطبه های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: انسان برای سعادت علاوه بر واجبات باید به مستحبات نیز توجه کند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی منجر به پیروزی در دوران دفاع مقدس شد، گفت: قصد دشمن کم رنگ کردن روحیه و تفکر بسیجی است، به همین دلیل در عرصه های مختلف و به بهانه های متعدد به دنبال آشوب است.

امام جمعه یزدانشهر در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السلام )  به بیان ویژگی های مؤمنان پرداخت و گفت: مؤمنان در ناملایمات زندگی صبور و در هنگام بلا بردبار هستند. آنها به هنگام راحتی شکرگذار و به آنچه که در اختیار دارند قانع هستند. مؤمن حتی به دشمنان خود نیز ظلم نمی کند. کارها را به دیگران نمی سپارد بلکه خود تلاش می کند و مردم از او در آسایش هستند.

امام جمعه یزدان آباد در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: سازمان دهی بسیج از اقدامات امام راحل در بحث مقاومت و دفاع بود و این حرکت امام دنباله حرکت انبیا و ائمه بود.

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه تفکر بسیجی منجر به پیروزی در دوران دفاع مقدس شد، افزود: قصد دشمن کم رنگ کردن روحیه و تفکر بسیجی است، به همین دلیل در عرصه های مختلف و به بهانه های متعدد به دنبال آشوب هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم، گفت: دشمن نمی تواند پیشرفت های ایران را ببیند اما در نظم نوین جهانی مستکبران جایگاهی ندارند و آینده ایران روشن است.

خبرنگار:رسول سیف الدینی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار