خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

انقلاب اسلامی سرآغاز تبلور هندسه قدرت در دنیا بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی در سطح جهان انتشار پیدا کرد و دیدیم که چگونه مقاومت را در مقابل رژیم اشغالگر و کودکش صهیونیستی شکل داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۰۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (پنجشنبه ۳ آذرماه) در اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج گفت:

سردار سلیمانی افزود: دشمن، جنگ ترکیبی را با پشتیبانی نظام سلطه در شرایط حاضر علیه انقلاب اسلامی ایران، عملیاتی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در طول بیش از چهار دهه گذشته و بر اساس سنت الهی و به واسطه حضور ملت بزرگ ایران در صحنه‌های انقلاب اسلامی، در هیچ صحنه ای، نظام سلطه و استکبار جهانی نتوانست کوچکترین موفقیتی در مقابل انقلاب اسلامی کسب کند.

وی گفت: استکبار جهانی تحریم‌های کم‌نظیری را علیه جمهوری اسلامی ایران رقم زد و در جریان همه این توطئه‌ها پیروزی به نفع جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار سلیمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سطح جهان انتشار پیدا کرد و دیدیم که چگونه مقاومت را در مقابل رژیم اشغالگر و کودکش صهیونیستی شکل داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انقلاب اسلامی سرآغاز تبلور هندسه قدرت در دنیا بود.

وی خاطر نشان کرد: ایران، مفهوم قدرت در دنیا را تغییر داد. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دنیا در حال تغییر بزرگ است، قدرت در حال انتقال از آمریکا به آسیا است و باید هوشیار باشیم که جایگاه ایران عزیز در این نظم نوین جهانی کجاست.

سردار سلیمانی گفت: تمدن غرب، گفتمان‌های به ظاهر جذاب و فریبنده‌ای با اندیشه های مارکسیستی کمونیستی تولید کرد و لیبرال دموکراسی آخرین گفتمان آنهاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا در مرحله سراشیبی و سقوط قرار دارد، این صحبت یک ایرانی و مسلمان نیست، بلکه اظهارنظر یک اندیشه غربی است و اندیشمندان متعددی در این خصوص سخن بر زبان جاری کردند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در غرب، هیچ گفتمانی وجود ندارد که مورد توجه بشریت قرار بگیرد.

سردار سلیمانی گفتمان اسلام ناب و انقلاب اسلامی در دنیا جاری و ساری خواند و افزود: آمریکایی‌ها با اینکه قدرت مادی و نظامی را در. اختیار دارند اما توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند زیرا یک گفتمان، در مقابل آنها به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی شکل گرفته است و این قدرت بر اساس سنت الهی پیروز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، بر اساس سنت الهی به پیروزی خواهد رسید. تمام توانایی‌های چهره سکولار و نظام سلطه در این میدان علیه نظام جمهوری اسلامی به میدان آمد.

وی اظهار کرد: امام راحل فرمودند که قرن آینده، از آن اسلام است و سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد و قرن اخیر، قرن پیروزی های بزرگ خواهد بود.

سردار سلیمانی افزود: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور بسیجیان عزیز فتنه اخیر دشمن را با شکست مواجه کرد و پیامدهای پیروزی اخیر ملت ایران در آینده روشن خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار