سرهنگ پاداش:

اقشار بسیج پل ارتباطی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران

جانشین سپاه ثارالله در بسیج اقشار گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقشار بسیج پل ارتباطی بین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم است
کد خبر: ۹۴۷۰۹۷۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

اقشار بسیج پل ارتباطی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حجت الله پاداش جانشین سپاه ثارالله در بسیج اقشار در خصوص نقش اقشار در ترویج فرهنگ بسیج اظهار کرد: بسیج در انقلاب اسلامی قبل از یک سازمان نظامی و رزمی باشد دارای یک فرهنگ و تفکر است که شالوده آن را تشکیل می دهد .

جانشین سپاه ثارالله در بسیج اقشار افزود؛ کار بسیج بحث فرهنگ و تفکری است که برگرفته از باورهای انقلاب اسلامی و اسلامی ، دینی و ملی ایران است.

پادان با اشاره به شاخصه تفکر بسیجی عنوان کرد: شاخصه های تفکر بسیجی  عمل صالح و پرهیزکاری است که در بسیجیان ما وجود دارد. ایثار و استقامت ، نیایش و خودسازی ، محبت و احسان ، اعتقاد به حکومت اسلامی ، حریت و شهامت ، مردمی بودن، علم و آگاهی داشتن و نظم آمادگی رزمی را در خودش دارد.

جانشین سپاه ثارالله در بسیج اقشار تصریح کرد: بسیج اقشار در بسیج نقش پر رنگی دارد  اخیرا از  مقام معظم رهبری سئوال شده بود که از چه قسمتی از بسیج خیلی راضی هستید و درجامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر گذار است  ایشان فرمودند  « من از نقش اقشار بسیج راضی هستم  »

وی با بیان فلسفه وجود اقشار بسیج  گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقشار بسیج پل ارتباطی بین نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران و مردم است به همین جهت ما در کنار دستگاه های اجرایی کشور قرار می گیریم که دستگاه های اجرایی کشور نقشی که در بحث اجرای برنامه ها دارند بهتر انجام دهند به نوعی روان سازی می کنیم اقداماتی که مجموعه های اداری و سازمانی و دولتی برای مردم اقدام کنند و اقشار مختلف بسیج به خوبی اجرا و عملیاتی می کنند.

وی با اشاره به اقدامات و عملیاتی که اقشار مختلف بسیج انجام می دهند افزود: تخصصی شدن کار بسیج و اقدامی که در حوزه های تخصصی می خواهد بسیج انجام می دهد اقشار بسیج تعریف کرده چه در بحث دانشجویی ، دانش آموزی ، محلات ، خواهران و 22 قشری که در بسیج حضور دارند هر کدام نقش و سهم خودشان را به خوبی انجام می دهند.

پاداش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند « هر کجا یک بخشی از نظام مشکل پیدا کند ما پیوند می زنیم به سپاه و بسیج»  افزود:  از ظرفیت مردم استفاده خواهیم کرد بسیج یعنی مردم ، ما هر جا در نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران به توان مرد تکیه کردیم با روحیه بسیجی و انقلابی و روجیه جهادی در بسیجیان درهمه اقشار سراغ داریم ضرر نکرده و حتی سود هم برده اند.

جانشین سپاه ثارالله در اقشار اظهار کرد: اقدام و عملیاتیهای زیادی بسیجیان  در اقشار مختلف  انجام می دهند مثلا در بسیج کشاورزی طرح بسیج همگام با کشاورز را داریم یعنی در یک فصل کاشت داشت و برداشت بسیجیان فارغ التحصیل ما کمک  می دهند به بخش کشاورزی هم دراستان و هم در کشور که بتوانیم در نگاه کلی در امنیت غذایی کشور   تاثیر گذار باشیم .

وی افزود: بسیج اساتید در حوزه های مختلف چه اساتید و چه دانشجوها  کرسی های  آزادی اندیشی برگزار می کنند بخش ابهاماتی که در موضوعات مختلف نظام مقدس اسلامی و معظلاتی که دشمنان ایران اسلامی که نمی خواهند این بسیجی که ثمره فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی است پیشرفت کند در نگاه تبیین و پیشرفتهایی که در موضوعات مختلف تفهیم می شود.

وی تصرحی کرد: بخشی عمده کار ما در بسیج عشایری انجام می دهد اینها کسانی بودند که نقش و سهم خودشان را قبل و بعد از انقلاب را ادا کردند ،  و امروز هم در حوزه های مختلف کمک می کنند به نظام مقدس جمهوری اسلامی  خصوصا در تولید ، اقتصاد مقاومتی نقش سهم بسزایی دارند ضمن اینکه در بخشی با توجه به شرایط زندگی در مسائل امنیتی کمک شایانی را بسیج عشایری انجام می دهد.

جانشین سپاه ثارالله در اقشار خاطر نشان کرد : 20 قشر داریم که اقدامات خوب و تاثیر گذاری را درجامعه انجام می دهند که ما به طور مختصر به  فعالیت چند قشر بسنده کردیم ولی همه اقشارما فعال و تاثیر گذار هستند

ارسال نظرات
آخرین اخبار