خبرهای داغ:
دادستان میانه:

بسیج باید برای ورود در هر عرصه ای دانایی و سواد داشته باشد

تبریز- دادستان میانه بر لزوم ورود عالمانه بسیج در همه عرصه ها تاکید کرد و گفت: این علم و دانایی که بسیج را می تواند در همه امور موفق کند چیزی نیست که بتوان در دانشگاه تدریس کرد بلکه علم بصیرت و آگاهی است.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۷۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمود محمودیان در جمع بسیجیان میانه، بسیج را نیرویی برگرفته از خود مردم و برای خدمت به مردم توصیف کرده و هدفش را حرکت در مسیر اعتقادات برای جلب رضای الهی دانست و اظهار داشت: هر ایرادی اگر به نظام ما وارد است را تنها می توانیم با جریان تفکر بسیج در جامعه حل کنیم.

   وی بر لزوم بهره مندی پایگاه های بسیج از منابر و علمای فرهیخته و بصیر توصیه کرد و افزود: پیوند علما با پایگاه های بسیج و بسیجیان با علما باید مستحکمتر شده و علما نیز خود را به روشهای جدید، به روز و جوان پسندانه برای جذب جوانان و نوجوانان، مسلح کنند. 

   محمودیان جریان فرهنگ مطالعه در تشکیلات بسیج را امری ضروری دانسته و تاکید کرد: درخت تنومند بسیج با مطالعه کتب معتبر، قویتر و مستحکمتر شده و از آفت پوسیدگی در امان خواهد ماند.

    دادستان میانه با بیان اینکه اقامه انقلاب همچون اقامه نماز است، متذکر شد: برای ماندگاری انقلاب، تنها انقلابی بودن کافی نیست بلکه فرهنگ انقلابی گری و تفکر بسیج را باید در جامعه تسری دهیم.

   وی انقلاب را ثمره خون شهدا و تلاش ها و مجاهدت ها دانسته و افزود: حفظ این انقلاب نیازمند تلاش و بصیرت دهی و تولید علم است و این تولید علم چیزی نیست که با چرخ زدن در فضای مجازی حاصل شود بلکه باید فرهنگ مطالعه واقعی در بین آحاد جامعه بخصوص در بین بسیجیان جریان یابد.

ارسال نظرات