همزمان با دومین روز از هفته بسیج

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان زرند برگزارگردید

به همت بسیج سازندگی سپاه زرندوهمزمان با دومین روز از هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی 2با محوریت جهادخدمت با حضورگروههای جهادی سپاه وبسیج زرند وجمعی از مسئولین در سالن ارشاداسلامی برگزارگردید.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۸۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : به همت بسیج سازندگی سپاه زرند وهمزمان با دومین روز از هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت جهادخدمت شهرستان زرند با حضورگروههای جهادی ،مهندس حسینی نزاد فرماندار شهرستان ،سرهنگ امیری فرمانده سپاه زرند،روسای کمیته امدادوبهزیستی  وجمعی از مسئولین شهرستان زرند در سالن ارشاداسلامی این شهر برگزارگردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند با گرامی داشت هفته بسیج وتشکر از حضور گروههای جهادی گفت : اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای خدمت بی‌منت به مردم و کسب تجربه برای مسئولیت‌پذیری است.

وی افزود: اردوهای جهادی بیشتر از آنکه برای اقشار بی‌بضاعت مفید باشد، در خودسازی جوانان جهادگر موثر است. همواره به آثار مثبت فعالیت‌های جهادی در اقشار محروم اشاره می‌شود، حال آنکه از اثر تربیتی بی‌نظیری نیز در بین جهادگران برخوردار بوده و به گفته خود آنها از غرور، خوپسندی و خودبزرگ‌بینی‌شان کم‌ می‌شود.

فرمانده سپاه زرند در پایان سخنان خود به بیش از150گروه جهادی در شهرستان اشاره نمودوگفت تاکنون اقدامات ،فرهنگی،عمرانی ،پزشکی،علمی،ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد،حضور در مناطق سیل زده انجام شده است که بنده به عنوان خادم مجموعه سپاه وبسیج از همه تلاشگران عرصه جهادی تشکر می کنم .

در ادامه این مراسم  مهندس سید رضا حسینی نژاد فرماندار که خود با لباس بسیجی در این رزمایش حاضر شده بود با بیان اینکه افتخار من این است که بسیجی ام افزود: بسیج، الگو خدمت مخلصانه و بی منت است و گروه های جهادی مخلصانه ترین کار را انجام می دهند و همانگونه که در سیل اخیر در شهرستان شاهد بودیم؛ گروه های جهادی بسیج همواره در میدان بحران، حضوری فعال دارد و همراه مسئولان در راستای حل مشکلات هستند.

وی یکی از عوامل زمینه ساز در جهت رشد و ارتقای امید در بین مردم، خدمت مخلصانه گروه های جهادی و تلاش برای حل مشکلات جامعه دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی بدون هیچ گونه منفعت مالی اقدام به خدمت رسانی در نقاط محروم منطقه می‌کنند و نقش چشمگیری در بهبود وضعیت زندگی ساکنان محروم منطقه و روستاها دارند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از فعالین حوزه اردوهای جهادی باه اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات