خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

تفکر بسیجی تا زمانی که بر نظام اسلامی حاکم باشد تمام مشکلات حل می‌شود

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امروز مردم، نظام و حاکمیت به تفکر بسیجی نیاز دارد و این تفکر تا زمانی که بر نظام اسلامی حاکم باشد تمام مشکلات ما حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۰۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در همایش عماریون که در مجتمع انصار با حضور همسران و دختران اعضاء بسیج پیشکسوتان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجی طبق منظومه امام(ره) از جمله برکات جلیله و الطاف الهی است که روزبه روز پرثمرتر و پربارتر می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان این درخت تناور را با خون خود آبیاری می‌کنند، افزود: نزدیک به ۹۰ شهیدی که در ایام اخیر به لقاءاله پیوستند اکثرا از بسیجیان بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امروز مردم، نظام و حاکمیت به تفکر بسیجی نیاز دارد و این تفکر تا زمانی که بر نظام اسلامی حاکم باشد تمام مشکلات ما حل خواهد شد، همچنان که رهبری نوید دادند که این فتنه‌ها جمع خواهد شد.

وی ابراز کرد: بر اساس تعریف رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج؛ بسیج برخاسته از بطن مردم است و نماینده مجموع ملت است که دارای اهدافی بالا و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر است.

نجاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: در هر میدانی لازم باشد بسیج حضور می‌یابد و استعداد خود را بروز می‌دهد و ذره‌ای هراس در دل خود ندارد.

وی بیان کرد: امروز بسیج ما با دشمنی شیطان صفت مبارزه می‌کند و آماده است برای انقلاب، جان خود را نثار کند و تا زمانی که این تفکر بر جامعه حاکم است نظام اسلامی کار خود را با جدیت ادامه می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خطاب به بسیجیان و پیشکسوتان بسیج عنوان کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، خواهران و همسران شما هر کاری برای نظام انجام دهند، حسنه‌ای انجام دهند، شما نیز در آن سهیم هستید.

وی خطاب به دختران و فرزندان پیشکسوتان بیان کرد: شما ادامه‌دهندگان این راهی هستید که پدران و مادران شما انتخاب کردند که در نبرد ترکیبی ورود پیدا کرده و اسلام و دین نگاه ویژه‌ای به این عزیزان دارد.

نجاری ادامه داد: اسلام زن را به اوج خود رساند و توانست نگاه مردم را نسبت به این عنصر آسمانی تغییر دهد؛ در نگاه دین، دختران مایه برکت و گل‌های خوشبو هستند که باقیات الصالحات و مایه بشارت هستند.

وی اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود؛ بهترین فرزندان شما دختران هستند چراکه آنها مایه خوشی و رافت هستند؛ مردی که دارای فرزند دختر است مورد رحمت الهی است، همچنین فرزند دختر باعث می‌شود تا او از آتش جهنم در امان باشد چرا که دختران یار و یاور، مونس، پرخیر و پاک هستند.

در ادامه این مراسم از دختر شهید حاج احسان مرادی شهید همدانی که در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) به فیض شهادت نائل آمد، تجلیل شد.

انتهای پبام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار