خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

افتتاح نمایشگاه «ایران قوی» با ۶۰ غرفه در ملایر

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر از افتتاح نمایشگاه «ایران قوی» با ۶۰ غرفه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۶۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
افتتاح نمایشگاه «ایران قوی» با ۶۰ غرفه در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رضا پیرحیاتی در حاشیه افتتاح نمایشگاه «ایران قوی» که به مناسبت هفته بسیج در ملایر افتتاح شد، اظهار کرد: این نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای ارتش قهرمان انقلاب اسلامی در عرصه تسلیحات نظامی، پدافند هوایی و خدمات مهندسی، پیشرفت‌ها و اختراعات علمی بسیجیان را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با ۶۰ غرفه به مدت یک هفته در سالن الغدیر شهر ملایر برپا شده است، گفت: ۱۸ غرفه نمایشگاهی است و مابقی به عنوان میز نمایشگاهی به مدت یک هفته تا ۵ آذر در سالن الغدیر واقع در بلوار کریم‌خان ملایر پذیرای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در این نمایشگاه مین‌های تخریبی زمان جنگ و تله‌های انفجاری داعش در منطقه و سایر ادوات جنگی و نظامی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه قرار است یادواره ۱۱ شهید خلبان ملایر و ۲۸۴ شهید ارتش ملایر در این شهرستان برگزار شود، گفت: در راستای برگزاری این یادواره ۵ کمیته تشکیل شده است.

پیرحیاتی تصریح کرد: پیش مقدمه این یادواره بزرگ، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و نمایشگاهی است و این نمایشگاه نیز یکی از این برنامه‌هاست.

وی افزود: در راستای این یادواره برنامه‌های ورزشی مختلف و همچنین مسابقات تکواندو و وشووی کشوری در ملایر برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر ابراز امیدواری کرد: با این برنامه‌ها دومین یادواره شهدای خلبان و ارتش شهرستان را به بهترین وجه برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایران قوی توسط یگان‌های مختلف ارتش، مرکز آموزشی شهدای ناجا، گروه ۴۰۵ مهندسی رزمی نزاجا، گروه پدافند هوایی خنداب، گروه پدافند هوایی۹۹ خنداب، فرهنگی هنری سپاه ناحیه ملایر، تیپ ۴۳ امام علی(ع)، اداره ورزش و جوانان ،دانشکده فنی خوارزمی، مرکز رشد بسیج مهندسی، دانشگاه آزاد واحد ملایر، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و اداره ورزش و جوانان برپا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار