خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

بسیجیان با اخلاص و از خودگذشتگی به همه مردم خدمت می‌کنند

همدان-امام جمعه بهار گفت: بسیجیان به معنای واقعی کلمه با اخلاص و از خودگذشتگی به همه مردم خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۴۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده در دیدار جمعی از کارکنان سپاه ناحیه، پیشکسوتان جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس و بسیجیان شهرستان بهار با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سپاه و بسیج در زمینه‌های مختلف خدمات سازنده انجام داده است و بسیجیان به معنای واقعی کلمه با اخلاص و از خودگذشتگی به همه مردم خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اخلاص زاییده تفکر بسیجی است و هر کسی خود را به تفکربسیجی نزدیک کند بسیجی‌تر است، چه بسا شاهد این هستیم که در هر برهه از زمان شهدایی امثال سردار سلیمانی، الله وردی، عجمی در بدترین شرایط موجود دست از تفکر خود نکشیدند و ثبات قدم داشتند و این جز تفکر بسیجی نیست.

امام جمعه بهار با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری که فرمود عموم مردم، هرکسی که دلش با انقلاب است و دلش برای مملکت می‌سوزد بسیجی است، گفت: کار اصلی ما این است که تفکر بسیجی را گسترش دهیم و با جهاد تبیین، شناخت شاخصه‌های بسیجیان، دشمن شناسی و... در راه توسعه نظام قدم برداریم و این تعریف بسیجی به معنای واقعی است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن در صدد این است که به اشکال مختلف مارا از مسیر حق دور کند و اگر بخواهیم ثابت قدم باشیم باید چشم و گوش و ذهن، فکرمان به مقام معظم رهبری باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و نقش آفرینی سپاه و بسیج در عرصه‌های ورزش و غنی سازی اوقات فراغت، بهداشت و سلامت، فرهنگی، اجتماعی و هنری، جهادی، علمی پژوهشی در راستای امید آفرینی و خدمت رسانی ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار